جلد سوم كتاب «اين حسين كيست» منتشر شد

سايت خبری قرآنی , 16 شهريور 1387 ساعت 12:00

جلد سوم کتاب «اين حسين كيست» توسط محمدجواد غفورزاده به رشته تحرير درآمده و انتشارات كامياب آن را در سه هزار نسخه در قطع وزيری منتشر کرده است.


به گزارش خيمه، اين كتاب حاوی غزل مرثيه و نوحه دو ماه محرم و صفر است، كه نويسنده آن را در عناوينی مانند توسل، باز اين چه شورش است، كربلا، عرض ارادت، عصر عاشورا، شام غريبان، اسب عاشق و با كاروان شام نوشته است.

نويسنده در بخشی از كتاب «اين حسين كيست» چنين نگاشته است: عاشورا خود زندگی است، روزی كه نوشداروی خون خدا مفهوم حيات طيبه را جان بخشيده و پرده ای به وسعت زندگی با تمام ابعاد و زوايای اين مفهوم آسمانی فرا روی انسان نهاده‌است و از اين روی اين روز خدايی چندان‌كه مبداء خود فاصله می‌گيرد در گذر زمان درخشان‌تر و خواستنی‌تر می‌شود و جان كمال جوی انسان را به سرچشمه‌های تازه‌تر و بديع‌تر آب حيات می‌رساند.

در ادامه اين مطلب چنين می‌خوانيم:«عاشورا يك فرهنگ است و بلكه هر يك از واژگان عاشورايی فرهنگی است كه قاموس پويندگان ملكوت را سرشار كرده‌است.

كتاب ياد شده به قيمت 27 هزار ريال توسط انتشارت كامياب وارد بازار نشر محصولات فرهنگی و مذهبی شده و در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته‌ است.


کد مطلب: 2746

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2746/جلد-سوم-كتاب-حسين-كيست-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir