نسخه دیجیتال «چهارگفتار» منتشر شد

ایکنا , 28 مهر 1394 ساعت 10:19

نسخه دیجیتال «چهار گفتار»، تبیین زمینه‌ها، علل و آثار حادثه‌ عاشورا از بیانات رهبر معظّم انقلاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.


نسخه دیجیتال کتاب «چهار گفتار»، در تبیین زمینه‌ها، علل، و آثار حادثه‌ عاشورا از بیانات رهبر معظّم انقلاب؛ چهار سخنرانی بسیار مهم رهبر معظم انقلاب درباره‌ حادثه‌ عاشورا است که در آن با نگاهی نو، زمینه‌های تاریخی فاجعه‌ی عاشورا، نظریه‌ صحیح درباره‌ی فلسفه‌ قیام حسینی و درس‌ها و عبرت‌های گوناگون آن، برای نسل امروز تحلیل و تبیین شده است.

انتشارات انقلاب اسلامی، تاکنون چند اثر عاشورایی برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر کرده است که «چهار گفتار در تبیین زمینه‌ها، علل و آثار حادثه‌ عاشورا» یکی از آنهاست. این اثر شامل چهار گفتار مهم از رهبر انقلاب در سال‌های 71، 74، 75 و 77 است که به دلیل اهمیت خاص موضوع و محتوای آنها، در مجموعه‌ای مستقل منتشر شده‎اند.

این اثر در 131 صفحه منتشر شده و عنوان‎گذاری محتوایی مطالب در ابتدا و حاشیه‌ کتاب و نیز نمایه‌های موضوعی در انتهای کتاب، دسترسی آسان مخاطب به دیدگاه‌های معظم له و منابع بیانات ایشان را در موضوعات مختلف میسر می‌کند.

کاربران برای خرید اینترنتی نسخه دیجیتال «چهارگفتار» می‌توانند اینجا را کلیک کنند.


کد مطلب: 27564

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/27564/نسخه-دیجیتال-چهارگفتار-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir