نرم‌افزار «قرآن و امام حسین(ع)» منتشر شد

ایکنا , 29 مهر 1394 ساعت 9:00

نرم‌افزار رایگان اندروید «قرآن و امام حسین(ع)» به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) تهیه و توزیع شد.


مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن با استفاده از شیوه‌‌های جدید ارتباطی، معارف و مفاهیم ناب قرآنی که طی 40 سال تبلیغ حجت‌ الاسلام قرائتی منتشر شده را در قالب نرم‌افزاری به نام «قرآن و امام حسین(ع)» منتشر کرده است.

نرم‌افزار اندروید «قرآن و امام حسین(ع)» برای استفاده در تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها تولید شده است. این محصول فرهنگی شامل متن کتاب «قرآن و امام حسین(ع)» با قابلیت جستجو در متن و نمایش با قلم و اندازه‌‌های مورد نظر کاربر است.

زیارت مجازی حرم امام حسین(ع) و معرفی شبکه‌های اجتماعی مربوط به حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از دیگر امکانات این برنامه به شمار می‌رود.

علاقمندان می‌توانند برای استفاده برنامه به صورت رایگان اینجا را کلیک کنند.

گفتنی است؛ در سال 1381 کتابی با عنوان «قرآن و امام حسین(ع)» به نگارش حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با نگاهی متفاوت به موضوع کربلا توسط مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن منتشر شد که به دلیل حج کم و محتوای غنی با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

در طی سنوات گذشته 158 هزار نسخه در 20 نوبت فقط توسط این مرکز به چاپ رسیده است که علاوه بر آن با در اختیار قراردادن فایل چاپی آن به سازمان‌ها و نهادها با تیراژ بسیار بالا عرضه شده است.

انگیزه، اخلاص، نشاط و آگاهى در کربلا، حرکت امام حسین بر اساس قرآن، اهداف امام حسین(ع) و قرآن، امر به معروف و امام حسین(ع)، جلوه‏‌هاى قرآن در کربلا، عزّت و ذلّت در کربلا، نماز و امام حسین(ع)، قرآن و یاد شهدا و زیارت عاشورا در سایه قرآن عناوین و گفتارهای این کتاب به شمار می‌رود.


کد مطلب: 27594

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/27594/نرم-افزار-قرآن-امام-حسین-ع-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir