ایجاد موج وبلاگی «آشنایی با فرهنگ محرم» در فضای مجازی

ایکنا , 13 آبان 1394 ساعت 10:32

موج وبلاگی «آشنایی با فرهنگ محرم» با موضوعاتی همچون حماسه کربلا، محرم و سبک زندگی اسلامی راه‌اندازی شده است.


همه فعالان وبلاگ‌نویس برای فعالیت در موج وبلاگی «آشنایی با فرهنگ محرم» می‌توانند نوشته‌های خود را با محوریت ماه محرم و حماسه کربلا و با موضوعات مختلف همچون معرفی ابعاد کمتر معرفی شده حماسه کربلا، محرم و سَبکِ زندگی اسلامی، محرم و رسانه‌های ارتباطی نو، محرم و راهکارهایی برای طرح دجالواره، محرم و امر به معروف و نهی از منکر، معرفی نرم‌افزارهای ویژه محرم و . . . منتشر کنند.

در این فراخوان آمده است؛ حماسه کربلا همواره در طول تاریخ درس‌های بزرگی برای زندگی داشته و مطالعه ابعاد مختلف این حماسه نیز الگوهای بی نظیر رفتاری برای انسان در موقعیت‌های متفاوت در بردارد که این‌ها خود همان سَبکِ زندگی اسلامی عاشورایی است.

حماسه کربلا و وقایع محرم از زمان وقوع تا امروز در احیا و ایجاد فرهنگ اصیل اسلامی نقش مؤثری داشته‌اند؛ امروز و با پیشرفت چشمگیر جوامع انسانی و تولد نسل جدید ارتباطات انسانی چه در قالب رفتار و چه در قالب ابزار ارتباطی و اطلاع‌رسانی و همراه با آن تهاجم گسترده فرهنگی غرب به جوامع و کشورهای اسلامی به خصوص کشورمان ایران به عنوان مهد اسلام ناب محمدی، نیاز به تشریح، تبیین و معرفی ارزش‌های حماسه کربلا و بسط و گسترش آن در ابعاد مختلف زندگی بیش از گذشته احساس می‌شود.

وبلاگ‌نویسان برای فعالیت در این موج وبلاگی می‌توانند نوشته‌های خود را با محوریت ماه محرم و حماسه کربلا و با موضوعات مختلف همچون «معرفی ابعاد کمتر معرفی شده حماسه کربلا» ، «محرم و سَبکِ زندگی اسلامی»،«محرم و رسانه‌های ارتباطی نو»، «محرم و راهکارهایی برای طرح دجالواره»، «محرم و امر به معروف و نهی از منکر»، «معرفی نرم‌افزارهای ویژه محرم» منتشر کنند.


کد مطلب: 27902

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/27902/ایجاد-موج-وبلاگی-آشنایی-فرهنگ-محرم-فضای-مجازی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir