خادم الحسین‌ها اول صفر آموزش می بینند/ امدادگریان فرهنگی در مسیر پیاده روی اربعین

ایکنا , 16 آبان 1394 ساعت 13:44

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از اجرای طرح های فرهنگی ویژه پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: هفته اول ماه صفر گروه های داوطلب خادم الحسین(ع) آموزش های ویژه خود را دریافت می‌کنند.


حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به انجام برنامه ریزی های فرهنگی برای مراسم عظیم پیاده روی اربعین عنوان کرد: تلاش و برنامه ریزی این معاونت بر روی حوزه آموزش، توجیه، اطلاع رسانی و توزیع محصولات فرهنگی متمزکر شده است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع پیشانی بندهای ویژه این مراسم، از ارائه بسته ها و محصولات فرهنگی ویژه پیاده روی اربعین نیز خبر داد و گفت: افرادی که تجربه سفر پیاده روی اربعین را دارند می توانند با شرکت در طرح خادم الحسین(ع) به عنوان خادم و امدادگر فرهنگی در مراسم پیاده روی اربعین حضور داشته باشند.

حجت الاسلام احمدی از ارائه آموزش های ویژه برای گروه خادم الحسین از جمله آموزش هایی شامل بهداشت و نظافت محیط، برپایی مراسم، نماز جماعت، اطلاع رسانی، انتظامات و امدادگری نیز خبر داد و اظهار کرد: آموزش این گروه های داوطلب هفته اول صفر صورت می گیرد.

برای عضویت در طرح خادم الحسین(ع) اینجا را کلیک کنید.


کد مطلب: 27941

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/27941/خادم-الحسین-ها-اول-صفر-آموزش-می-بینند-امدادگریان-فرهنگی-مسیر-پیاده-روی-اربعین

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir