اجتماع عظیم اربعین حسینی توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن را خنثی می‌کند

30 آبان 1394 ساعت 10:06

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان گفت: تمام توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن به وسیله تجمع اربعین حسینی خنثی می‌شود.


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان در اجتماع با شکوه استانی لبیک یا زهرا(س) در مهدیه رشت اظهار کرد: به فرموده امام صادق(علیه‌السلام) هر کسی نیت زیارت اباعبدالله‌السحن(علیه‌السلام) را داشته باشد خداوند گناهان گذشته و آینده وی را مورد آمرزش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه زائر امام حسین(علیه‌السلام) گناه گذشته را از روی غفلت انجام داده و مورد آمرزش قرار می‌گیرد، افزود: زیارت سیدالشهدا(علیه‌السلام) بصیرتی به فرد می‌دهد که سبب می‌شود فرد زائر در آینده به سمت گناه نرود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان زیارت اباعبدالله را مصونیت بخش دانست و گفت: این زیارت جان انسان را نسبت به طاغوت امن می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه تشکیل اجتماع ۲۰ میلیونی زائرین اربعین دست کسی جز صاحب الزمان(عج) نیست، تصریح کرد: به ازای هر قدم زائر سیدالشهدا(علیه‌السلام) هزاران بدی از وی دور و هزاران حسنه برای وی ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه زائران اربعین حسینی(علیه‌السلام) سیاه لشکر همایش بزرگ امام زمان(عج) هستند، خاطرنشان کرد: زائران حسینی حکم کسانی هستند که امام زمان(عج) در آخرالزمان به دجال صفتان نشان می‌دهد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان با بیان اینکه به اذن الهی چنان تجمعی تشکیل می‌شود که چند صد میلیون غذا داده می‌شود، اظهار کرد: در کشوری که تکفیری‌ها در حال خاموش کردن چراغ اسلام بودند اما امروز از تمام کشورهای آسیایی، زن و مرد و کوچک و بزرگ چنان تجمعی را تشکیل می‌دهند که در دنیا مثال زدنی‌است.

حجت‌الاسلام مهدوی افزود: زیارت اربعین فقط یک زیارت عادی نیست بلکه علاوه بر آثار معنوی فردی آثار بزرگ سیاسی اجتماعی در نظم جهانی کنونی را دارد.

وی با بیان اینکه عربستان نتواسنت جمعیت ۲ و نیم میلیونی زائران حرم امن الهی را مدیریت کند و بیش از ۷ هزار قربانی داد، گفت: وهابیت لحظه شماری می‌کنند تا به یک دلیل و تحولی یک قربانی در اربعین حسینی اتفاق بیفتد تا به رخ جهانیان و شیعیان بکشند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه گیلان با بیان اینکه ما باید صبر و تحمل خود را در همه زمینه‌ها بالا ببریم، تصریح کرد: برخی از دجال صفتان می‌خواهند از مسائل قومیتی مذهبی استفاده کنند و سبب تفرقه بین مسلمانان شوند و در این راستا همه زائران باید حواسشان را جمع کنند که هر کس با هر سلیقه باید نسبت به دیگران با محبت رفتار کند.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه تمام توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن به وسیله تجمع اربعین حسینی خنثی می‌شود، خاطرنشان کرد: خداوند به زائر اربعین توفیق زیارت حرم اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) را عنایت کرده و هم اینکه در اربعین حسینی با مبلغ صاحب‌الزمان(عج) بودن تبلیغات دشمن را خنثی می‌کند.

در ادامه مجید رحمانی، مسئول فرهنگی قافله برنامه‌های فرهنگی این کاروان را تشریح کرد و اصلان رمضانی و سید حسین رضویان به نوحه‌خوانی پرداخت.

به گزارش شبستان، این همایش با حضور زائران کاروان‌های پیاده‌روی اربعین حسینی(علیه‌السلام) از سراسر استان برگزار شد.

پایان پیام/


کد مطلب: 28290

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/28290/اجتماع-عظیم-اربعین-حسینی-توطئه-های-دشمنان-اسلام-قرآن-خنثی-می-کند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir