شناسایی یک شبکه تروریستی و ناکامی ۲ حمله انتحاری به زائران اربعین

شفقنا , 9 آذر 1394 ساعت 10:52

بازداشت یک شبکه تروریستی و دو انتحاری که برای حمله به زائران برنامه ریزی می کردند.


یک منبع در سرویس مبارزه با تروریسم عراق در گفتگو با شبکه خبری السومریه نیوز گفت: سرویس مبارزه با تروریسم عراق یک شبکه تروریستی را که حامل بسته های انفجاری بودند و برای انفجار این بسته ها در بین زائران در جنوب بغداد برنامه ریزی می کردند، بازداشت کردند.
در همین حال سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد نیز اعلام کرد که نیروهای وابسته به این فرماندهی، دو انتحاری را که با پوشیدن کمربند انفجاری سعی داشتند خود را در بین زائران در منطقه کویرش در جنوب بغداد منفجر کنند، پیش از رسیدن به جاده محل حضور زائران، بازداشت کرد.

سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای لشکر چهارم پلیس فدرال، با هماهنگی اداره اطلاعات پلیس، یک انتحاری را نزدیک مسجد جامع “محمد رسو الله (ص)” در شهرک الجهاد در جنوب بغداد از پا درآوردند.
“سعد معن” همچنین در بیانیه‌ای دیگر تأکید کرد، نیروهای لشکر ۱۷ فرماندهی عملیات بغداد یک انتحاری را که کمربند انفجاری به تن داشت، قبل از رسیدن به جاده زائران در منطقه کویرش در جنوب بغداد به قتل رساندند.
میلیونها زائر از داخل عراق و همچنین کشورهای مختلف، همچنان در حال حرکت به سوی کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند.


کد مطلب: 28501

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/28501/شناسایی-یک-شبکه-تروریستی-ناکامی-۲-حمله-انتحاری-زائران-اربعین

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir