جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

مرزها برای مراسم اربعین هنوز به نقطه مطلوب نرسیده اند

خبرگزاری مهر , 10 آذر 1394 ساعت 19:41

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: مرزهای کشور برای مراسم اربعین حسینی، هنوز با فاصله مطلوب فاصله دارند.


سردار محمود معین پور پیش از ظهر امروز سه شنبه در جریان بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون در موقعیتی هستیم که از لحاظ جغرافیایی، مرز نام دارد ولی انصافا مسیری که مردم می‌روند و همچنین عشق به اباعبدالله الحسین (ع) مرز نمی‌شناسند. اکنون یک روز مانده به اربعین، زائران آرام و راحت می‌روند و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

وی افزود: تأکید همه مسئولان بر این است که هیچ‌کس بدون ویزا به مرزها مراجعه نکند. خوشبختانه ویزا هم به‌صورت روزانه صادر می‌شود. هیچ مشکلی برای زائران به وجود نمی‌آید و ترابری برای رفت‌وآمد آنها نیز فراهم است.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: اربعین همبستگی امت اسلام را نشان می‌دهد و این قدرت مسلمانان شیعه و سنی را می‌رساند. این حضور میلیونی نشان می‌دهد که تمامی مسلمانان با دستی واحد در جهان حضور دارند که نمی‌شود آنها را نادیده گرفت.

معین پور بیان کرد: باید این پیام را به جهان مخابره کرد که اسلام دین محبت، صفا، صمیمیت، مودت و برادری است و مسلمانان و اسلام بايد با اقدامات تروریستی که زباله‌هایی مثل داعش به اسم اسلام تشکیل داده‌اند كه هیچ سنخیتی با اين دين مقدس ندارند، مقابله کنند.

وی عنوان کرد: این گروه‌های تروریستی که کارهایی را به اسم اسلام انجام می‌دهند، دست‌پرورده اسرائیل جنایتکار و آمریکا است. مردم دنیا آگاه هستند و می‌دانند این گروه‌های تکفیری هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارند.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان یادآور شد: مجموعه سپاه در استان خوزستان، مسئولیت‌های مختلفی را در دو پایانه چذابه و شلمچه بر عهده دارد. در حوزه‌های مختلف مشغول به خدمات‌رسانی هستیم که اولین حوزه آن امنیتی است.

معین پور ادامه داد: با هماهنگی‌ها، همدلی‌ها، صفا و صمیمیت موجود و برنامه‌ریزی‌های مختلف تلاش شده تا این سفر در امنیت کامل انجام شود و مردم با آرامش به کربلا رفته و برگردند.

وی تأکید کرد: سپاه در زمینه خدمات‌رسانی به زائران حسینی در حوزه‌های مختلفی مانند اسکان، ترابری، بهداشت و درمان پای‌کار است. هرآنچه در توان سپاه هست برای خدمت به امام حسین (ع) و خدمات‌رسانی به زائران بسیج کرده‌ایم.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: وضعیت زیرساخت‌های مرزهای خوزستان نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

معین پور اضافه کرد: امیدوارم با برنامه‌هایی که مسئولان مختلف استانی برای ارتقای زیرساخت‌ها دارند به یک وضعیت درخور شأن زائران حسینی دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: کاری که در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه انجام می‌شود دلی بوده و چاشنی اخلاص دارد.


کد مطلب: 28540

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/28540/مرزها-مراسم-اربعین-هنوز-نقطه-مطلوب-نرسیده-اند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir