نمايشگاه تايپوگرافی پوستر «اسماءالحسنی» تمديد شد

24 شهريور 1387 ساعت 12:26

مروری بر آثار چهار دوره نمايشگاه تايپوگرافی پوستر با عنوان اسماءالحسنی تا پايان شهريورماه در موزه هنرهای معاصر تهران تمديد شد.


به گزارش خيمه، جامع‌ترين آثار تايپوگرافی پوستر با عنوان اسماءالحسنی كه شامل 380 اثر از 198 طراح است، از روز 26 مردادماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح و تا پايان شهريورماه ادامه دارد.

تايپوگرافی پوستر با انتخاب موضوع اسماءالحسنی با توجه به جايگاه حروف، كلمات و نگارش آن در فرهنگ و هنر اسلامی نه تنها بر ترويج حروف‌نگاری و خط خوش كه نشانه فرهنگ سنتی است، بلكه با مدنظرگرفتن تربيت و تهذيب روح هنرمند بر عرصه‌های تازه‌ای از هنر تايپوگرافی پوستر تاكيد كرده است.

حروف‌نگاری و خوشنويسی در قالب پوستر يكی از هنرهای بصری امروز برای اسماءالحسنی است که در آثار گرافيكی، تصاوير و حروف بار پيام‌رسانی اثر را بر عهده دارند و تايپوگرافی يكی از جلوه‌های بارز و باقدمت هنر گرافيك است.

بنا بر گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، جامع‌ترين نمايشگاه تايپوگرافی با عنوان اسماءالحسنی تا پايان شهريورماه برقرار است و علاقمندان می‌توانند برای بازديد از نمايشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر و جمعه‌ها از ساعت 2 تا 6 بعدازظهر به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خيابان كارگر شمالی، جنب پارك لاله مراجعه و يا با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل كنند.


کد مطلب: 2869

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/2869/نمايشگاه-تايپوگرافی-پوستر-اسماءالحسنی-تمديد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir