سلمانان نیوکاسل روز ولادت پیامبر (ص) راهپیمایی می کنند

شبستان , 5 دی 1394 ساعت 22:18

مسلمانان نیوکاسل همزمان با میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم )،راهپیمایی بزرگی را برای محکومیت گروه تروریستی داعش و گسترش صلح برگزار می کنند.


مسلمانان نیوکاسل همزمان با میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم )،راهپیمایی بزرگی را برای محکومیت گروه تروریستی داعش و گسترش صلح برگزار می کنند.

این راهپیمایی روز سوم ژانویه در غرب نیوکاسل برگزار می شود و مسلمانان در آن نشان می دهند که نمی توانند خشونت و تروریسم هیچ گروه سازمانی را تحمل کنند.

این گروه همچنین آموزه های حقیقی اسلام و آنچه آنها از پیامبر (ص) آموخته اند از جمله ضرورت مهربانی به جای نفرت را با دیگران در میان خواهند گذاشت.

به گفته مسئولان برگزار کننده این راهپیمایی،مهمترین آموزه پیامبر،عشق ورزیدن به همه بشریت و این است که از هیچ کس نباید متنفر بود.

منیر حسین،از موسسه رفاه و آموزش اسلامی که از برگزار کنندگان این مراسم است در این باره می گوید:این برنامه پس از موفقیتی که در سال گذشته به دست آورد بار دیگر در روز سوم ژانویه اجرا می شود.

وی افزود:این فرآیند شامل برگزاری راهپیمایی و مراسم جشن برای پیامبر اکرم (ص) است که به طور سالانه برگزار می شود.

به گفته منیر حسین،این یک برنامه شاد برای همه مسلمانان است که دور هم جمع می شوند و اتحاد خود را عایه تروریسم و خشونت اعلام می کنند.

عضو موسسه رفاه و آموزش اسلامی خاطر نشان کرد که این برنامه منعکس کننده صلح و هارمونی میان جوامع و گسترش پیام پیامبر گرامی اسلام (ص) است.

وی در این باره گفت:ما می خواهیم شادی و عشق خود را اعلام کنیم و نشان دهیم که کاملا علیه گروه تروریستی داعش و تروریسم خشونتی هستیم که اکنون در سراسر جهان جریان دارد.

در این راهپیمایی غذا و هدیه به افرادی که کنار راهپیمایان عبور می کنند،داده می شود و چیزی فراتر از عشق به مردم اعطا می شود.

در اوایل ماه جاری مسلمانان لندن نیز به خیابان ها آمدند تا نشان دهند با هم علیه گروه تروریستی داعش و جنایت هایی که مرتکب می شوند،متحد هستند.


کد مطلب: 28976

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/28976/سلمانان-نیوکاسل-روز-ولادت-پیامبر-ص-راهپیمایی-می-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir