آغاز عملیات اجرایی موکب دائمی پذیرایی از زوار حسینی در کرمانشاه

روزنامه جمهوری اسلامی , 6 دی 1394 ساعت 19:20

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از احداث تنها موکب دائمی زوار اربعین حسینی(ع) در استان خبر داد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از احداث تنها موکب دائمی زوار اربعین حسینی(ع) در استان خبر داد.
حجت‌الاسلام حسینی‌اراکی در حاشیه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به خبر نگار ما گفت: کلنگ ساخت این موکب دائمی با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در کرمانشاه به زمین زده شد.
به گفته وی این موکب در پنج کیلومتری شهر کرمانشاه در جاده اسلام آباد غرب و در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار ساخته خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: برای ساخت این موکب بودجه ۱.۵ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که موافقت این بودجه از طرف سازمان گرفته شده است.
حجت‌الاسلام حسینی‌اراکی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد این موکب در محرم سال آینده افتتاح شود، گفت: این موکب از مجهزترین موکب‌ها خواهد شد که دارای بخش‌های مختلف اسکان، رستوران، مرکز فرهنگی و آموزشی و... خواهد بود.
وی اظهار داشت: همچنین یازده طرح در استان با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور کلنگ زنی شده که افتتاح طر ح‌های ساماندهی امامزاده ابراهیم تاق بستان، افتتاح خانه عالم امامزاده باقر بیستون، افتتاح امامزاده جهان آرا خاتون و کلنگ زنی حسینیه این امامزاده از جمله این طرح‌ها میباشد.
وی افزود:در مراسم اختتامیه مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن نیز پنج پروژه دیگر در سطح استان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.


کد مطلب: 28997

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/28997/آغاز-عملیات-اجرایی-موکب-دائمی-پذیرایی-زوار-حسینی-کرمانشاه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir