همزمان با ۲۳ ربیع الأول انجام می‌شود؛

حرکت کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) به قم/ گلباران حرم

خبرگزاری مهر , 13 دی 1394 ساعت 17:00

مدیر اطلاع‌رسانی حرم حضرت معصومه(س) از حرکت کاروان نمادین ورود کریمه اهل بیت(ع) به قم خبر داد.


مهدی کلانترزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم به تشریح ویژه برنامه‌های این روز پرداخت و گفت: امشب همزمان با شب ورود، مراسم مولودی خوانی با حضور مهدی میرداماد همراه با تواشیح خوانی گروه بقیه الله در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی به راه‌اندازی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) به قم اشاره کرد و گفت: طبق روال سال‌های گذشته کاروان از میدان معصومیه که مسیر ورود و حرکت کاروان حضرت معصومه(س) به قم است، ساعت ۹ صبح شروع و به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت می‌کند که این مراسم همراه با مدیحه سرایی خواهد بود.

مدیر اطلاع‌رسانی حرم حضرت معصومه(س) به برپایی همایش فاطمیون در صحن امام رضا(ع) اشاره و عنوان کرد: کاروان نمادین ورود پس از رسیدن به حرم حضرت معصومه(س) با حضور عموم مردم، همایش فاطمیون به منظور گلباران حرم کریمه اهل بیت(س) و با مدیحه سرایی سیدرضا تحویلدار و سخنرانی حجت الاسلام بیگدلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عصر ورود عنوان کرد: در این مراسم نیز حجت الاسلام عصاری سخنرانی کرده و مراسم تواشیح خوانی گروه میعاد اجرا می‌شود.

کلانترزاده افزود: بعد از نماز مغرب و عشاء نیز در شبستان امام خمینی(ره) حجت الاسلام مؤمن سخنرانی داشته و مدیحه سرایی با حضور حاج عباس حیدرزداه برگزار می‌شود.


کد مطلب: 29100

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29100/حرکت-کاروان-نمادین-ورود-حضرت-معصومه-س-قم-گلباران-حرم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir