اولین جلسه هم اندیشی مربیان کودک و نوجوان در حرم رضوی برگزار شد

پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس , 19 دی 1394 ساعت 18:08

از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، اولین جلسه هم اندیشی مربیان کودک و نوجوان مشهد مقدس با حضور مربیان برجسته در حرم مطهر رضوی برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی،‌ مهدی لسانی با اعلام این خبر گفت: اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی در راستای رشد و تعالی مربیان حوزه کودک و نوجوان حرم مطهر رضوی، جلسه هم اندیشی بین اساتید این حوزه برگزار کرده است.
وی با اشاره به حضور اساتید مجرب حوزه فرهنگی کودک و نوجوان در حرم رضوی، اظهار کرد: حجج اسلام و المسلمین صدیقی، یوسفی، علیزاده، غلامی، شهیدی، طه طلوع، زراعتی، میرزایی، رمضانی، فخر اکبری، کاتبی و روحانی مقدم، از حاضران این هم اندیشی بشمار می روند.
لسانی ادامه داد: در این نشست موضوعاتی چون تقویت کمی و کیفی برنامه های کودک و نوجوان حرم رضوی، همکاری گسترده در حوزه فعالیت فرهنگی کودکان، ارتقای کیفی مکان اجرای برنامه ها، بررسی جدید در ارزیابی اساتید و ایجاد آرشیو اجرای کودک در حرم مطهر رضوی، مورد بررسی اساتید قرار گرفت.
وی از اعلام رضایتمندی اساتید در برگزاری این هم اندیشی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این طرح، ایجاد یک تصویر ذهنی شاد و مثبت در یک فضای معنوی برای کودکان و ایجاد فضای آرامش بخش برای مادران آن‌ها بااستفاده از جلسات پرسش و پاسخ، حلقه‌های معرفت و کسب معارف دینی است.
رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی اعلام کرد: ارائه موضوعاتی از جمله آداب زیارت، ارائه مفاهیم سوره‌ها و نیایش در قالب‌های قصه، کاردستی و نقاشی و استفاده از ابزارهای فرهنگی نوین از جمله مواردی است که در کارگاه‌های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان مورد توجه اساتید قرار گرفته است.


کد مطلب: 29183

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29183/اولین-جلسه-هم-اندیشی-مربیان-کودک-نوجوان-حرم-رضوی-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir