ابراز رضايت زايران از افزايش كيفي خدمات عتبات

http://hajj.ir , 21 دی 1394 ساعت 18:05

در جلسه اي كه با حضور مدير عمليات شركت خدماتي و زيارتي شمسا در كربلاي معلا با حضور مديران كاروان هاي زايران ايراني برگزار شد، مديران از ابراز رضايت زايران نسبت به افزايش سطح كيفي خدمات خبر دادند و بر گسترش اين خدمات در آينده تاكيد كردند.


در جلسه اي كه روز يكشنبه ۲۰ دي ماه با حضور مديران كاروان هاي زايران ايراني در هتل جواهر كربلاي معلا برگزار شد، مديران نسبت به افزايش سطح خدمات كيفي ارائه شده ابراز رضايت كردند.

در اين جلسه كه مديران كاروان هاي مختلف حضور داشتند، برخي كاستي و كمبودها بحث و بررسي شد كه مسوول ستاد عمليات شركت خدمات زيارتي شمسا در كربلا در حضور مديران دستورات لازم را به مديران ستادي زير مجموعه خود ابلاغ كرد.

آقاي نصراللهي، مسوول ستاد عمليات شركت شمسا در كربلا در اين جلسه گفت: ممكن است در برخي موارد سطح خدمات ارائه شده به زايران ايراني در حد مطلوب نباشد، اما با توجه به برخي محدويت ها و معذوريت ها كه در عراق وجود دارد ما تمام تلاشمان را جهت فراهم كردن امكانات و خدمات به كار مي بنديم تا زايران با آسودگي كامل به زيارت بپردازند.

وي گفت: ابراز رضايت زايران از افزايش سطح خدمات كيفي براي ما افتخار بزرگي است، اما خود را به اين سطح خدمات محدود نمي كنيم و تلاش خواهيم كرد تا كيفيت كار را تا حد امكان افزايش دهيم تا زايران آرامش بيشتري در هنگام سفر به عتبات داشته باشند.

مسوول ستاد عمليات شركت شمسا در كربلا، با بيان اينكه بيشترين زايران ايراني از طريق شركت شمسا به عتبات اعزام مي شوند، افزود: آمار نشان مي دهد كه زايران همچنان سطح خدمات شركت شمسا را بر ديگر شركت ها بيشتر ترجيح مي دهند.


کد مطلب: 29217

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29217/ابراز-رضايت-زايران-افزايش-كيفي-خدمات-عتبات

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir