برگزاری دوره اسلام‌شناسی در زیمبابوه

تسنیم , 23 دی 1394 ساعت 17:00

دومین دوره کوتاه‌مدت اسلام‌شناسی، بر اساس تفاهم‌نامه مؤسسه مطالعات اسلامی و رایزنی فرهنگی ایران در زیمبابوه، در حسینیه امام حسین (ع) شهر موتاره این کشور برگزار شد.


مراسم افتتاحیه این دوره با حضور شرکت‌کنندگان (بیش از ۴۰ شرکت‌کننده نفر)، محسن شجاع‌خانی، رایزن فرهنگی ایران در زیمبابوه، سید مصطفی جواد،حامی مالی لبنانی حسینیه امام حسین (ع) موتاره، شیخ عبدالله مکوینجا، مسئول کالج فاطمه الزهرا (س) زیمبابوه و برخی از شیعیان محلی برگزار شد.

در دوره یک دومین دوره کوتاه‌مدت اسلام‌شناسی که با شرکت ۳۱ دانش‌پذیر برگزار شد، درس‌های خداشناسی، انسان‌شناسی، تاریخ پیامبر، اخلاق فردی، احکام فردی، تهذیب نفس و تقویم اسلامی تدریس شد و در دوره ۲ این دوره آموزشی هم که ه۱۰ دانش‌پذیر در آن شرکت کرده بودند، پیامبرشناسی (نبوت)، آخرت‌شناسی (معاد)، احکام اجتماعی، اخلاق اجتماعی، جهان اسلام، تمدن اسلامی، خانواده و نظام سیاسی اسلام، تدریس شد.

آیین اختتامیه این دوره آموزشی با حضور شجاع خانی، رایزن فرهنگی ایران در زیمبابوه، مهری و موسوی، از خیرین ایرانی مقیم زیمبابوه و برخی از شیعیان محلی، در حسینیه امام حسین (ع) موتاره برگزار شد و علاوه بر اهدای مدارک پذیرفته‌شدگان، به نفرات برتر در هر دوره نیز جوایزی اهدا شد.


کد مطلب: 29253

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29253/برگزاری-دوره-اسلام-شناسی-زیمبابوه

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir