در زمان ظهور، خوف و وحشت در جان دشمنان حضرت رسوخ می کند

خبرگزاری ايسنا , 25 دی 1394 ساعت 16:03

استاد شفیعی سروستانی با بیان این‌که «خوف، رعب و ترس نیز به امام زمان(عج) کمک شایانی می‌کند» افزود: وقتی لشکر امام زمان(عج) راه می‌افتد، خوف و وحشت بسیاری در جان همه‌ دشمنان ایشان رسوخ می‌کند.


یک مهدویت‌پژوه، با اشاره به این‌که «خداوند امام زمان(عج) را با ۴ لشکر یاری می‌دهد» گفت: انسان‌های پاک، مؤمن و صالح، ملائک، جنیان و قوای طبیعی از عواملی هستند که به‌ فرمان خدا، در وقت ظهور امام عصر(عج) را کمک می‌کنند.

اسماعیل شفیعی‌سروستانی با اشاره به این‌که «در میان مؤمنانِ جنی، مردان و زنان صالح و خدمتگزار صادق بسیاری وجود دارد» اظهار کرد: این افراد کسانی هستند که زمان امام حسین(ع) را درک کرده‌اند.

این نویسنده و مهدویت پژوه با بیان این‌که «این دست از جنیان شیعه در روز عاشورا به خدمت امام حسین(ع) رسیدند» افزود: این افراد از امام خواستند تا سپاه کفر را نابود کنند، اما امام راضی به این امر نشدند و این افراد در حسرت یاری امام زمانشان(ع) باقی ماندند و اکنون نیز منتظر قیام امام زمان(عج) هستند.

شفیعی سروستانی با اشاره به این‌که «در وقت ظهور، ۱۰ هزار مؤمن محض نیز به امام زمان(عج) می‌پیوندند» تصریح کرد: انسان‌هایی هم که پیش از ظهور، اقدام به زمینه‌سازی برای فرج امام زمان(عج) می‌کردند به خدمت امام رسیده و ایشان را یاری می‌دهند.

وی با اشاره به یاری قوای طبیعی به امام زمان(عج) اضافه کرد: به‌فرمان پروردگار عالم، باد در تسخیر امام زمان(عج) خواهد بود، تمام جنیان به‌واسطه‌ انگشتری حضرت سلیمان(ع) مسخر ایشان هستند و به سبب همراه داشتن عصای حضرت موسی(ع) طبیعت و هستی در اختیار این امام همام قرار می‌گیرند.

این نویسنده و مهدویت پژوه با بیان این‌که «خوف، رعب و ترس نیز به امام زمان(عج) کمک شایانی می‌کند» افزود: وقتی لشکر امام زمان(عج) راه می‌افتد، خوف و وحشت بسیاری در جان همه‌ دشمنان ایشان رسوخ می‌کند.

وی با اشاره به ۶ ماه پایانی پیش از ظهور، خاطرنشان کرد: وقتی زمینه برای ظهور به‌طور کامل فراهم شد، یاران امام زمان(عج) در میعادگاه خود یعنی مکه‌ مکرمه جمع می‌شوند؛ این در حالی است که عده‎‎‌ای از قبل در این سرزمین حضور دارند و عده‌ دیگری نیمه‌شب از بسترهای خود ناپدیدشده و همچون دیگر یاران به خدمت امامشان می‌رسند.

شفیعی سروستانی با اشاره به وظایف منتظران، تصریح کرد: زمان بیشتری برای شناخت امام زمان(عج) بگذاریم، عهد خود را هرروز با امام عصر(عج) نو کنیم، نسبت به قرائت زیارت عاشورا مداومت داشته باشیم، مراقب خوراک خود بوده و هر لقمه‌ای را تناول نکنیم و تمام اعمال خود را نیز با قصد تقرب الهی انجام دهیم.


کد مطلب: 29275

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29275/زمان-ظهور-خوف-وحشت-جان-دشمنان-حضرت-رسوخ-می-کند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir