اجازه نمی دهیم امامزادگان جولانگاه فعالیتهای سیاسی شود

خبرگزاری مهر , 6 بهمن 1394 ساعت 19:36

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: با بیطرفی کامل در انتخابات اجازه نخواهیم داد امامزاده ها و بقاع متبرکه به جولانگاه سیاسی تبدیل شود.


عبدالرضا عابد عصر دوشنبه در جلسه پالایش برنامه محور عملکرد ۱۰ ماهه اوقاف قزوین که در محل این اداره برگزار شد اظهارداشت: مهمترین وظیفه ما عمل به نیت واقفان است و همه تلاش خود را بکار می گیریم این اصل بخوبی رعایت و عملی شود.

وی افزود:برای ایجاد اعتماد لازم بین واقفان و اداره لازم است نیت واقفان بدقت اجرا شود زیرا از نظر شرعی نیز وظیفه نداریم موقوفه و یا درآمدهای ناشی از آن را در محلی غیر از آنچه نیت وقف کرده بکار برده و هزینه کنیم.

در انتخابات بیطرف کامل هستیم

عابد بیان کرد: در آستانه انتخابات مهمی هستیم و باید بستر مشارکت حداکثری را فراهم کنیم لذا از هیچ فردی و جناحی طرفداری نخواهیم کرد و با بی طرفی کامل اجازه نخواهیم داد امامزاده ها و بقاع متبرکه جولانگاه فعالیت های سیاسی قرار گیرد و این امکانات مردمی را در اختیار هیچ داوطلبی قرار نخواهیم داد.

وی به ایام دهه فجر هم اشاره کرد و گفت:درایام دهه فجر برای ایجادنشاط معنوی دربقاع متبرکه و تدارک برنامه هایی ویژه این ایام اقدام خواهیم کرد.

عابد یادآورشد: در ماههای پایانی سال امیدواریم با تلاش مضاعف همکاران به اهداف پیش بینی شده دست یابیم و در سال آینده هم با برنامه ریزی مدون برای تکمیل طرح ها و نتیجه بخش شدن کارها با عزم جدی گام برداریم.

قائم مقام رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که امروز از نمایشگاه عطر حضور ویژه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز هم دیدن کرده بود در خصوص این رویداد هم گفت: نمایشگاه بسیار خوبی برپا شده و حضور گروههای مختلف مردم بویژه دانش آموزان در آن بسیار قابل توجه بود که می تواند در ایجاد انگیزه برای گرایش به نماز موثر باشد.

عابد اظهارداشت: غرفه های اداره کل اوقاف و امور خیریه هم بسیار جذاب بود و برنامه های جنبی نیز مناسب بود که جای قدردانی دارد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر یک روزه به استان با ایت الله باریک بین، امام جمعه سابق، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و فریدون همتی استاندار قزوین هم دیدار و گفتگو کرد.


کد مطلب: 29444

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29444/اجازه-نمی-دهیم-امامزادگان-جولانگاه-فعالیتهای-سیاسی-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir