۳۲۰ نفر از دانشگاهیان استان لرستان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند

خبرگزاری ايسنا , 12 بهمن 1394 ساعت 15:01

کارشناس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان لرستان گفت: ۳۲۰ نفر از دانشگاهیان استان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.


کارشناس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان لرستان گفت: ۳۲۰ نفر از دانشگاهیان استان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، رباطی در جمع خبرنگاران، افزود: ۳۲۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های لرستان در قالب هشت کاروان از بهمن تا فروردین سال آینده به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه کاروان دانشگاه‌های لرستان از مجموع هشت کاروان اعزامی به عتبات عالیات از طریق سایت عتبات اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: پنج کاروان نیز به درخواست دانشگاه‌های استان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

کارشناس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان لرستان از ثبت‌نام ۷۴۸ نفر از دانشگاهیان استان در سایت عتبات عالیات خبر داد و تصریح کرد: از بین این افراد ۱۲۰ نفر از طریق قرعه کشی به عنوان زائرین اصلی و ۱۲۰ نفر نیز به عنوان زائرین ذخیره تعیین می‌شوند.

رباطی با اشاره به اینکه ۱۲۰ نفر از اساتید و دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ۴۰ نفر از دانشجویان متاهل دانشگاه لرستان و ۴۰ نفر از کارکنان دانشگاه آزاد بروجرد در قالب پنج کاروان درخواستی دانشگاه‌ها به عتبات عالیات مشرف می‌شوند، اضافه کرد: تمام زائرین دانشگاهی از یک میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی که در کاروان‌های دانشگاهیان برگزار می‌شوند با دیگر کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات متفاوت هستند، گفت: برنامه‌های فرهنگی کاروان‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات شامل بازدید از بیت امام خمینی(ره) و بازدید از کتابخانه آیت‌الله حکیم و علامه امینی صاحب الغدیر در نجف و شرکت در همایش احلاء من العسل با موضوع قیام امام حسین(ع) در کربلا می‌شوند.

کارشناس ستاد عمره و عتبات دانشگاه‌های لرستان گفت: همایش پیش از سفر کاروان‌های دانشگاهیان استان به عتبات عالیات ۱۳ بهمن با حضور حجت الاسلام فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.


کد مطلب: 29539

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29539/۳۲۰-نفر-دانشگاهیان-استان-لرستان-عتبات-عالیات-مشرف-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir