قرآن و اهل البیت (ع) جدا شدنی نیستند

خبرگزاری ايسنا , 12 بهمن 1394 ساعت 22:00

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه نباید قرآن را از اهل البیت (ع) جدا کرد، گفت: قرآن و اهل البیت (ع) یادگار پیامبر (ص) هستند و هیچگاه از هم جدا نمی‌شوند و برای تفسیر قرآن باید از سخنان اهل البیت (ع) استفاده کرد.


حجت السلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی در محفل انس با قرآن در مسجد قمر بنی هاشم (ع) اظهار کرد: اگر دین خدا را یاری کنیم خدا نیز کسانی که دین او را یاری کرده‌اند یاری می‌کند، البته کسانی که در عرصه قرآن تلاش می‌کنند دین خدا را یاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دین همان قرآن و اهل البیت (ع) است، افزود: خدمت و انس با قرآن، گام‌های انسان را استوار می‌سازد و به نسل‌های آینده انتقال می‌یابد و راه موفقیت انس با قرآن و اهل البیت (ع) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه قرآن کامل‌ترین کتاب مقدس دنیا است، تصریح کرد: باید در قرآن تدبر کنیم و تدبر در قرآن فقط در مغز نیست، بلکه با قلب است و باید با تمام وجود قرآن را بپذیریم.

ارزانی ادامه داد: برجام به این معنی است که کشورهای ابر قدرت دنیا ایران را قبول کردند و تسلیم اراده و استقامت ملت ایران شدند و پذیرفتند که ایران ابر قدرت است و نمی‌توان ایران را با جنگ و فشار از پای در آورد.


کد مطلب: 29547

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29547/قرآن-اهل-البیت-ع-جدا-شدنی-نیستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir