«قرآن، کلید درهای بسته امت»

ایکنا , 13 بهمن 1394 ساعت 13:15

شماره 41 مجله علمی- ترویجی «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» دانشگاه مذاهب اسلامی با سرمقاله «قرآن، کلید درهای بسته امت» از سیداحمد زرهانی چاپ و منتشر شد.


چهل و یکمین شماره مجله «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» با سرمقاله، «قرآن، کلید درهای بسته امت» به قلم سیداحمد زرهانی، منشر شد.
در جدیدترین شماره این مجله که به صورت فصلنامه منتشر می‌شود، سرمقاله‌ای با عنوان «قرآن، کلید درهای بسته امت» از سید احمد زرهانی چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
همچنین مقالاتی با عناوین؛ «شروط ولی در امور شخصی از منظر مذاهب خمسه» از علیرضا عالم زاده، «عملکرد دوگانه ایوبیان در مواجهه با شیعیان امامیه و اسماعیلیه و بازتاب آن در تاریخ نگاری مصر و شام» از احمد بادکوبه هزاوه و معصومه آبانگاه ازگمی، «اندیشه تقریب شیعه و سنی؛ سیاست سنی‌گرایی نادرشاه از زهرا عبدی، «بررسی اندیشه‌ها و عقاید محمد بن علی شلمغانی، معروف به ابن‌ ابی‌العزاقر بنیان‌گذار فرقه عزاقریه(شلمغانیه) از هادی وکیلی و تهمینه رئیس‌السادات در شماره ۴۱ این مجله به چاپ رسیده است.
مقاله «رحمة‌للعالمین بودن پیامبر(ص) در قرآن از نگاه تفاسیر فریقین» از علی غضنفری، مصطفی زارعی بلوط بنگان، «بازتاب شریعتمداری حاکمان تیموری در عملکرد محتسبان این عصر» از محمد‌ سپهری و هدیه یگانه و همچنین چکیده عربی و انگلیسی مقالات نیز در تازه ترین شماره این فصلنامه منتشر شده است.
مجله علمی- ترویجی «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» به صاحب امتیازی دانشگاه مذاهب اسلامی،مدیر مسئولی سیداحمد زرهانی، سردبیری حامد صدقی و مدیر اجرایی مرتضی قاسمی حامد به چاپ می‌رسد.
یادآور می شود، مجله «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» که دارای درجه علمی ـ ترویجی، است از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی منتشر و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز نمایه می‌شود.


کد مطلب: 29555

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29555/قرآن-کلید-درهای-بسته-امت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir