هیچ چیزی بالاتر از تبلیغ اهل بیت علیهم السلام نیست

وارث , 30 بهمن 1394 ساعت 18:55

تبلیغ اهل بیت کردن فقط خواننده معرفی کردن نیست. از هر جهات صدا و نفس و سخنرانی. تشکیلاتی مثل سایت شما هر لفظی که به کار میبرند در سیستم کامپیوتری و موبایل تبلیغ اهل بیت می شود


حاج یدالله پاشازاده ذاکر اهل بیت علیهم السلام در بازدید از سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در غرفۀ وارث به گفت و گو با خبرنگاران نشست:

وارث: نقش سایت هایی مثل وارث را در پیشرفت و پیشبرد اهداف هیئت در فضای مجازی را چطور ارزیابی می کنید؟

اینکه تبلیغ اهل بیت علیهم السلام است بهترین چیز است. خیلی ها را می کشاند مثلا خود ما کشیده شدیم آمدیم اینجا. مثلا وارث دارد تبلیغ اهل بیت علیهم السلام را می کند. تبلیغ اهل بیت کردن فقط خواننده معرفی کردن نیست. از هر جهات صدا و نفس و سخنرانی. تشکیلاتی مثل سایت شما هر لفظی که به کار میبرند در سیستم کامپیوتری و موبایل تبلیغ اهل بیت می شود. الان درخانه ها همه سرشان در موبایلشان است. ولو یک نگاهی به یک تکه شعر شما کند روی او تاثیر می گذارد. تاثیر را گذاشته است. خدا کمک کند جلو بروید. چون شما دارید تبلیغ می کنید اهل بیت هم کمکتان می کنند. تبلیغ برای امام حسین علیه السلام باعث می شود لذت ببریم، خستگی چند وقته از تنتان در می رود. هیچ چیزی هم بالاتر از تبلیغ اهل بیت علیهم السلام نیست.

وارث: به نظر شما چه عرصه ای را باید وارد می شدیم که هنوز نشده ایم؟ یا فقدان چه چیزی در سایت ما حس می شود از نگاه شما که هم مداح هستید و هم هیئتی هستید؟

من یادم است یک زمانی بعد از جنگ بود که سپاه یک گشتی درست کرده بود برای ثارالله. ما ۲۴ ساعت می رفتیم گشت. در ماشین می نشستیم صبح به صبح می رفتیم می دیدیم تبلیغ هایی می نوشتند که نوشته بود گناه نکردن بهتر از توبه کردن است. این فرمایش امام علی علیه السلام است. ما در روز یا سه روز یک بار یک حدیث حفظ می کردیم. استاد ما می گفت روزی یک خط شعر برای امام حسین علیه السلام حفظ کن. هر چقدر هم ذهنت مشغول باشد روزی یک خط هم می تواند حفظ کند. می خواهم بگویم وارث وارد شود و تبلیغ یک مطلبی را انجام دهد مثلا امیرالمومنین علیه السلام خصوصیات اخلاقی اش این بود. مثلا زندگی اش با حضرت زهرا سلام الله علیها این گونه بود. این به این معروف می شود که سایت وارث دارد هفته ای یک بار این حدیث و روایت را می زند. در سال شما ۶۰ حدیث یا روایت را گفته اید. مثلا ۱۲۰ خط شعر در طول ۶ ماه گفته ای. این خودش تبلیغ می شود. وارث باید تبلیغ کند. در این سایت بالایش هم یک تکه سخن مولا را می نویسی. قدیم بالای تبلیغ ها یک رباعی در وصف حضرت زهرا سلام الله علیها می نوشتند. شما در همین نمایشگاه روزی یک حدیث بالای غرفه ات می نوشتی هم دیگران می خواندند و هم خودت یاد می گرفتی.


کد مطلب: 29745

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29745/هیچ-چیزی-بالاتر-تبلیغ-اهل-بیت-علیهم-السلام-نیست

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir