حضرت زهرا(س) در ابعاد معرفتی و معیشتی بهترین الگوی جامعه هستند

تسنیم , 3 اسفند 1394 ساعت 15:15

مدیر حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در ابعاد معرفتی، معیشتی و تربیتی به‌عنوان الگوی موفق در جامعه اسلامی مطرح است،گفت: در ابعاد اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا (س) در کنار امام علی (ع) بودند و متناسب با جایگاه و نقش بانوان به نقش آفرینی پرداخت


حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد فرخ‌فال با اشاره به فرا‌رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) در راستای زدودن انحراف از جامعه اسلامی فعالیت‌های زیادی را انجام دادند که در این زمینه سبب ارتقای دینی و فرهنگی جامعه خود شدند.

مدیر‌ حوزه علمیه قم با بیان اینکه دین اسلام ارزش و جایگاه بسیار بالایی برای زنان قائل شده است، افزود: حضرت زهرا (س) سبب شدند زنان آن زمان شخصیت خود را پیدا کنند، حضرت زهرا (س) به‌گونه‌ای عمل کردند تا بانوان به‌صورت کامل از آن وضعیت نامناسب آن زمان خارج شوند.

وی با بیان اینکه اگر روزی جامعه اسلامی به بانوان خود احترام بگذارد، شخصیت زنان آن جامعه احیاء می‌شود، بیان کرد: حضرت زهرا (س) بانویی تمام عیار هستند که در تمام ابعاد الگوی بی‌نظیری برای بانوان جامعه است.

مدیر‌ حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) در ابعاد معرفتی، معیشتی و تربیتی به عنوان الگوی موفق در جامعه اسلامی مطرح است، گفت: این خصوصیات باید مورد توجه جامعه اسلامی باشد، ارزش بانوان این است که در ابعاد تربیتی، معیشتی، اجتماعی و سیاسی خود را به جایگاهی که حضرت زهرا (س) داشتند نزدیک کنند.

فرخ‌فال با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در همه زمینه‌ها پشتیبان امام علی (ع) بودند افزود: در ابعاد اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا(س) در کنار امام علی (ع) بودند و متناسب با جایگاه و نقش بانوان به نقش آفرینی پرداخت.


کد مطلب: 29775

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29775/حضرت-زهرا-س-ابعاد-معرفتی-معیشتی-بهترین-الگوی-جامعه-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir