فرهنگسراهای پایتخت میزبان 100 برنامه فاطمی می‌شوند

خبرگزاری واحد مرکزی خبر , 5 اسفند 1394 ساعت 7:53

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری 31 عنوان برنامه در یکصد اجرا در فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ پایتخت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خبر داد.


حجت الاسلام ناصری‌پور گفت: هدف از این برنامه‌ها گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، ترویج مراجعه و بهره برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره و گسترش فرهنگ حلم، صبر، آرامش و مهربانی است.

به گفته ناصری‌پور، این برنامه‌ها در قالب برنامه گردشگری، نمایش آیینی، نگاه گذر، نمایشگاه، مسابقه، نشست و برنامه‌های ترکیبی در مناطق مختلف شهر تهران برگزار خواهند شد و تلاش شده است تا با استفاده از توان کانون‌های مردمی، کتابخانه‌ها، مدارس و با توجه به مخاطبان کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال رضایت عموم شهروندان از برنامه‌ها حاصل شود.

مشاور رئیس سازمان فرهنگی هنری گفت: نمایش‌های «فصل بهار نارنج» در فرهنگسرای بهمن و نمایش «از کوچه‌های مدینه» در فرهنگسرای اشراق اجرا می‌شوند و «با من حرف نمی‌زنی چرا» نمایش برگزیده چهارمین دوره جشنواره تئا‌تر شهر است که در خانه نمایش اداره تئا‌تر روی صحنه می‌رود.

همچنین سه نمایشگاه‌ کتاب در فرهنگسراهای بهاران، تهرانسر و گلستان برپا خواهد شد.

شهروندان پایتخت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های مراکز فرهنگی پایتخت می توانند با شماره۱۸۳۷ تماس بگیرند یا به رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.


کد مطلب: 29786

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29786/فرهنگسراهای-پایتخت-میزبان-100-برنامه-فاطمی-می-شوند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir