مدافعان حرم برای دفاع از پرچم شیعه مبارزه می‌کنند

رسا نیوز , 6 اسفند 1394 ساعت 14:27

مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین گفت: مدافعان حرم با اخلاص و شجاعت وارد سرزمینی شدند که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند با ورود به آنجا به این خاک و ارزش‌ها تعدی کنند.


حجت الاسلام محمدعلی عبدالهی مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین ظهر امروز در مراسم استقبال شهید مدافع حرم حجت اسدی در جمع طلاب و اساتید با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مدافعان حرم در دفاع از حریم ولایت، گفت: مدافعان حرم نه تنها برای دفاع از خاک مقدس و حرم حضرت زینب(س) حضور دارند بلکه برای دفاع از پرچم شیعه با صلابت وارد میدان شده‌اند.



مدافعان حرم برای دفاع از پرچم شیعه وارد میدان شدند

وی در ادامه افزود: این مدافعان حرم با اخلاص و شجاعت وارد سرزمینی شدند که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند با ورود به سرزمین‌های اسلامی به این خاک و ارزش‌ها تعدی کنند، اما خوشبختانه پیروزی‌های صورت گرفته نشان از این است که آینده از آن مسلمانان و کشورهای اسلامی خواهد بود.



حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم جانانه در دفاع از کشورهای سوریه، عراق و لبنان دفاع کرده و حد و مرزی برای خود قائل نیستند، تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند که جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را با توطئه‌های خود تضعیف و یا از بین ببرند که تا الان جز شکست و خواری چیزی برای گروه‌های تروریستی حاصل نشده است.



شهید حجت اسدی از طلاب نمونه و برجسته حوزه علمیه قزوین بود

مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین با اشاره به شخصیت حجت اسدی، ابراز کرد: شهید حجت اسدی که از طلاب نمونه و برجسته حوزه علمیه قزوین بود که به دفاع از حریم ولایت پرداخت و چون این شهدا در غربت به درجه رفیع شهادت نایل می‌شوند در نزد خدا اجر و ثواب فراوانی به همراه خواهند داشت.



وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های این شهید بزرگوار، گفت: این سرباز امام زمان(عج) به تأسیس هیأت مذهبی جوانان حسین جان پرداخت و این هیأت در تمام مناسبت‌ها، برنامه‌های مذهبی برگزار می‌کرد که جوانان و نوجوانان از نقاط مختلف شهر برای شنیدن مداحی دلنشین این شهید بزرگوار به این هأات می‌آمدند.



گفتنی است، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم حجت اسدی امروز ساعت ۱۵ از امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین با حضور مسؤولان، مدیران استانی و مردم ولایت‌مدار استان قزوبن برگزار می‌شود.


کد مطلب: 29792

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29792/مدافعان-حرم-دفاع-پرچم-شیعه-مبارزه-می-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir