هدیه‌ای متبرک از بارگاه منور رضوی به کودکان زائر غیرایرانی

پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس , 8 اسفند 1394 ساعت 13:07

رئیس اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی از اهدای ماکت حرم مطهر رضوی و حسینی به عنوان سوغاتی متبرک به کودکان زائر غیر ایرانی خبر داد.


محمدرضا رضایی در این رابطه گفت: مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در طول سال به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد فضایی مفرح، جذاب و پویا برای کودکان و نوجوانان غیر ایرانی حرم مطهر رضوی خدمات فرهنگی مختلفی را ارائه می دهد.
وی افزود: این مدیریت همه روزه کلاس های آموزشی- تربیتی برای کودکان و نوجوانان غیرایرانی برگزار می کند تا در این کلاس ها با سیره و روش ائمه اطهار(ع) به ویژه سیره امام رضا(ع) آشنا شوند.
رضایی افزایش مهارت و یادگیری و سرگرم کردن کودکان در اوقات زیارت را از اهداف برگزاری این کلاس ها عنوان کرد و ادامه داد: به همین منظور بسته های ساخت ماکت(بیبلو) به این عزیزان در این کلاس ها اهدا می شود تا با ساخت آن طرح های سه بعدی زیبایی ازحرم مطهر رضوی و حرم مطهر امام حسین(ع) را خلق کنند.
رضایی با بیان اینکه این ماکت ها همچنین در سامانه توزیع اداره زائران غیر ایرانی به کودکان اهدا می شود، عنوان کرد: این بسته های فرهنگی به دو زبان عربی و انگلیسی تهیه شده است که به عنوان هدیه ای متبرک از بارگاه منور رضوی به زائران اهدا می شود.
وی ادامه داد: اداره امور زائران غیرایرانی در طول سال برنامه های آموزشی و فرهنگی ویژه ای به کودکان و نوجوانان ارائه می دهد که برگزاری کلاس های خوشنویسی، آموزش احکام و قرآن، قصه گویی، سرگرمی، جنگ های کودکانه، آموزش نقاشی و بازی از جمله این برنامه هاست.


کد مطلب: 29809

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29809/هدیه-ای-متبرک-بارگاه-منور-رضوی-کودکان-زائر-غیرایرانی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir