شرکت بیش از 450 نشریه و مقاله دینی در جشنواره «تیتر 9»

ایکنا , 8 اسفند 1394 ساعت 15:58

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در مورد کیفیت و کمیت نشریات قرآنی دانشجویی شرکت کننده در جشنواره نشریات دانشجویی موسوم به «تیتر 9» گفت: 113 نشریه دینی و 341 مقاله قرآنی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.


نشست خبری اعلام برنامه‌های اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی کشور موسوم به «تیتر ۹» صبح امروز ۸ اسفند ماه در سالن شهید مفتح وزارت علوم برگزار شد.

سید‌ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ابتدای سخنانش گفت: جشنواره نشریات دانشجویی فرصتی برای توسعه فعالیت‌های مطبوعاتی است که قشر پر شور جوان و دانشگاهی در این حوزه نقش افرینی می‌کنند و پیشگام هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایکنا مبنی بر سطح کیفی و کمی نشریات دانشجویی قرآنی این دوره نسبت به دوره‌های قبل گفت: براساس نظر داوران، سطح کیفی آثار بالاست. قویترین صاحب نظران مطبوعات کشوری برای داوری دعوت شده‌اند و نگاه داوران این بوده که شاهد درخشش آثار و تحول بارزی هستیم. این تحول نشانگر آن است که با نسل جدید و برجسته‌ای از دست اندرکاران حوزه نشریات مواجه خواهیم بود.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از نشریات قرآنی بوده‌اند و در بخش نشریات ۱۱۳ نشریه دینی و قرآنی شرکت داشتند. در بخش آثار دینی و قرآنی نیز ۳۴۱ مقاله داشتیم.


کد مطلب: 29813

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29813/شرکت-بیش-450-نشریه-مقاله-دینی-جشنواره-تیتر-9

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir