تبلیغ کالاهای ساخت ایران از سوی گروه جهادی طلاب

خبرگزاری حوزه , 9 اسفند 1394 ساعت 18:02

یک گروه جهادی با حضور طلاب و جوانان مومن انقلابی، در استان خراسان شمالی ، به تبلیغ کالاهای ساخت ایران با ابزارها و شیوه های نوین فرهنگی می پردازد.


حجت الاسلام مهدی کاملی، عضو گروه جهادی فاطمیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که ۹۰ درصد فعالیت طلاب و فضلای این گروه ناظر به امور فرهنگی است، ابراز داشت: با توجه به تاکید و دغدغه ای که مقام معظم رهبری نسبت به مصرف کالاهای وطنی دارند، یکی از برنامه های محوری ما، تبلیغ کالاهای ساخت داخل با سخنرانی و نیز بروشورهای فرهنگی و ... است که نسبتاً در سطح استان، به ویژه روستاها موفق بوده است.

وی افزود: البته ده درصد فعالیت های گروه ما مربوط به امور عمرانی و ساخت و آبادانی مناطق محروم و روستاهای دوراُفتاده است، با این حال اولویت ما انجام فعالیت های فرهنگی در در قالب آموزش قرآن، احکام، اعتقادات، مشکلات اعتقادی و شبهات و غیره آن هم ناظر به نیازهای روز جامعه می باشد.

این روحانی فعال در عرصه فرهنگی یادآور شد: به خصوص در زمینه آموزش و پرورش سعی کرده ایم نواقص را شناساییی کرده، با بهره گیری از ظرفیت خوب طلاب و دانشجویان در این گروه جهادی، راه کارهایی را ارایه و عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: در این گروه حتی برخی معلمان و پزشکان نیز به ارایه خدمات تخصصی خود در مناطق محروم می پردازند که با استقبال بسیار زیاد اهالی روبرو بوده است.


کد مطلب: 29828

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29828/تبلیغ-کالاهای-ساخت-ایران-سوی-گروه-جهادی-طلاب

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir