«امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» نقد می‌شود

خبرگزاری خبرگزاری کتاب ایران , 15 فروردين 1395 ساعت 9:58

نخستین نشست هفتگی شهر کتاب در سال 1395 به تحلیل و بررسی کتاب «امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» اثر شهید سیدمحمدباقر صدر اختصاص یافته است.


نشست نقد و بررسی «امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» به‌عنوان نخستین نشست موسسه شهر کتاب در سال ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

در این نشست حجت‌الاسلام محمدعلی مهدوی‌راد، دکتر محسن اسماعیلی و دکتر محمدحسین رجبی به بررسی کتاب «امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» می‌پردازند.

شهید سید محمدباقر صدر که به شایستگی، ویژگی‌های یک اندیشمند جامع و هوشمند را داشت از هر فرصتی برای ارائه صحیح اسلام و تحقق آرمان‌های آن، بیشترین بهره را می‌گرفت. چنان‌که در کلاس درس افزون بر ایفای نقش سنتی استادی، افقی بلندتر را پیش چشم داشت و برای رشد علمی و پرورش شاگردان از تعطیلی‌های درسی به مناسبت درگذشت امامان (ع) عرصه‌ای ساخت و به بررسی ابعاد شخصیت و شرایط فعالیت امامان (ع) را در اندیشه‌ی شاگردان بیافریند، بینشی که زمینه‌ پیروی از امامان (ع) را متناسب با نیازهای زمان فراهم کند.

نشست نقد و بررسی کتاب «امامان اهل‌بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام» سه‌شنبه، هفدهم فروردین ماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود. ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.


کد مطلب: 29980

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/29980/امامان-اهل-بیت-علیهم-السلام-مرزبانان-حریم-اسلام-نقد-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir