روحانیان و مداحان پیشگیری از اعتیاد را آموزش می‌‌دهند

ایکنا , 11 تير 1395 ساعت 10:26

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در ستاد مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر اینکه در زمینه ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد آموزش تمام اقشار تأثیرگذار در جامعه مد نظر سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد، گفت: کارگاه‌های مخصوص و مجزایی نیز برای مداحان در این زمینه برگزار شد.



داود میرزایی مقدم نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه از سال ۹۰ تا ۹۴ حدود ۱۱ هزار نفر از روحانیان و مبلغان این سازمان آموزش‌های مربوط به پیشگیری از اعتیاد را دریافت کرده‌اند، گفت: آموزش این روحانیان به روش TOT است.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد آموزش تمام اقشار تأثیرگذار در جامعه مد نظر سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد، گفت: کارگاه‌های مخصوص و مجزایی نیز برای مداحان در این زمینه برگزار شد.

میرزایی‌مقدم به امضای تفاهم‌نامه با ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال جاری نیز اشاره و اظهار کرد: در سال گذشته ۲۴۰ کارگاه در این زمینه برگزار شده و مقرر شده در سال جاری برگزاری این کارگاه‌ها به ۳۰۰ کارگاه آموزشی ارتقا یابد.

این عضو کمیته فرهنگی پیشگیری و مبارزه با اعتیاد سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه از تهیه بسته تخصصی و ویژه برای تدریس در کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد نیز سخن گفت و اظهار کرد: بسته آموزشی شامل مباحث عمومی مؤثر در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی و مباحث دینی مؤثر در این زمینه تهیه و در قالب کتاب و کتاب دیجیتال در اختیار تمامی استان‌های کشور قرار گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: در اسفند ماه سال گذشته نیز ۳۰۰ نفر از کارکنان ستاد مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی در تهران و ۱۶۰۰ نفر کارکنان تمام استان‌ها به صورت مجازی آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد را دریافت کردند.


کد مطلب: 30256

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/30256/روحانیان-مداحان-پیشگیری-اعتیاد-آموزش-می-دهند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir