مداحی نباید اسباب کسب درآمد شود/جایگاه واقعی مداحی شناخته شود

خبرگزاری بسیج , 27 تير 1395 ساعت 15:25

رئیس سازمان بسیج مداحان: مداح در همه ی سالهای انقلاب نقش اساسی را داشته است در نظر داریم کلاس ها را با اصول جدیدی بکار ببریم.



افتتاحیه کلاسهای آموزش مداحی با حضور ریاست سازمان بسیج مداحان کشور و با حضور مسولین در روز شنبه ۲۶ تیر ماه در حسینیه معراج شهدا استان برگزار شد.
عقیل محمدی رئیس بسیج مداحان استان در ابتدای این جلسه به نقل از مقام معظم رهبری بیان کرد: کلید حرکت موتور کشور به دستان توانمند جوانان است.

وی با اشاره به اهداف سازمان بسیج مداحان گفت: تدوین محتویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه ای که رهبری به جوانان دارند از اهداف مهم این سازمان تلقی می شود.

فراهانی رئیس بسیج مداحان کشور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ی اهمیت اشعار بکار رفته در مداحی عنوان کرد: گاهی یک بیت شعر مداح از شش ماه کلاس درسی و بالای منبر رفتن بهتر است چون مداح با قلب افراد در ارتباط است باید مانع از این شویم که غبار غفلت روی ما بنشیند و باید غبار غفلت را کنار بزنیم تا عمق بینش ما مشخص شود.

وی گفت: مداحی نباید اسباب کسب درآمد شود باید جایگاه واقعی مداحی شناخته شود مداحانی که تعیین وجه می کنند معمولا دچار فقر می شوند.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور بیان کرد: مداح در همه ی سالهای انقلاب نقش اساسی را داشته است در نظر داریم کلاس ها را با اصول جدیدی بکار ببریم برای همه ی رده های سنی کلاس های جداگانه درنظر گرفته شده است و یک هیئت آموزشی درکنار کلاس آموزش تشکیل می شود.


انتهای پیام/


کد مطلب: 30319

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/30319/مداحی-نباید-اسباب-کسب-درآمد-شود-جایگاه-واقعی-شناخته

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir