مراسم اربعین عظمت و اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد

سفیر افلاک , 30 مرداد 1395 ساعت 16:07

فرماندار بروجرد گفت: مراسم اربعین عظمت و اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد که مخالفین جمهوری اسلامی تمایلی ندارند که این اجتماع شکل بگیرد اما باید با شکوهتر از هر سال مراسم اربعین برگزار شود.


 

علی کورانی فر فرماندار بروجرد در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم اربعین که در فرمانداری بروجرد برگزار شد گفت: مراسم اربعین بزرگترین اجتماع شیعیان است که هر ساله با شکوه خاصی برگزار می شود و عاشقان و ارادتمندان به امام حسین(ع) در این مراسم با شور و علاقه خاصی شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: اجتماع شیعیان در مراسم اربعین نشان دهنده عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی است و در این راستا مخالفین جمهوری اسلامی تمایلی ندارند که این اجتماع بزرگ شکل گیرد.

به گفته وی بروجرد در مسیرتردد زائران مراسم اربعین قرار دارد و روزانه حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار زائر وارد این شهر شده که باید از همه ظرفیت های شهرستان برای پذیرایی زائران استفاده کرد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: اسکان زائران، ایجاد موکب و پذیرایی از زائران باید مورد توجه قرار بگیرد و دستگاه ها با همکاری و هماهنگی برای برگزاری مراسم اربعین امسال تلاش کنند.

در ادامه "احمد گودرزیان" معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: امسال قرار است دو موکب در میدان آیت اله بروجردی(ره) و میدان زائران کربلا برپا شود.

وی اضافه کرد: سال قبل تنها یک موکب در میدان آیت اله بروجردی(ره) برپا شد که روزانه بیش از سه هزار نفر از امکانات این موکب استفاده کردند اما امسال با افزایش تعداد موکب ها امیدواریم خدمات بیشتری به زائران ارائه دهیم.

به گفته وی هفت کمیته تغذیه، بهداشت و درمان، حمل و نقل، اطلاع رسانی، انرژی، امداد و نجات و کمیته تنظیف برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین و تردد زائران به بروجرد تشکیل شده که هر کمیته باید تلاش خود را در این راستا انجام دهد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 30442

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/30442/مراسم-اربعین-عظمت-اقتدار-ایران-اسلامی-نشان-می-دهد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir