هیئات مذهبی متولی برگزاری تجمع عاشوراییان هستند

راه دانا , 23 شهريور 1395 ساعت 14:10

یکی از امتیازات این شهرستان در ماه محرم، تجمع بزرگ عاشوراییان در فومن است و با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم قرار گرفته‌ایم جلسه امروز فرصت بسیار خوبی است که با هیئات مذهبی در خصوص برگزاری این تجمع همفکری کنیم.


میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن، در نشست صمیمی با هینات مذهبی این شهرستان گفت: یکی از امتیازات این شهرستان ، تجمع بزرگ عاشوراییان در فومن است و با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم قرار گرفته‌ایم جلسه امروز فرصت بسیار خوبی است که با هیئات مذهبی در خصوص برگزاری این تجمع همفکری کنیم.

وی افزود: در سال گذشته مردم با عشق و شور حسینی زیر باران شدید حضور پررنگی را در این تجمع داشتند و برنامه باشکوهی را در این شهرستان برگزار شد.

میرشمس مومنی‌زاده تصریح کرد: بنده علاقمندم که این تجمع را مردمی برگزار کنیم چرا که تجمع بزرگ عاشوراییان هر چه مردمی‌تر و خودجوش‌تر برگزار شود، تاثیرگذارتر است و ما از جایگاه اداری و سازمانی تامین کننده امنیت، نظم و بستر ساز برگزاری مراسم هستیم ولی خود مراسم را باید مردم برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی متولی اصلی برگزاری مراسم تجمع عاشوراییان هستند و باید با همدلی بین یکدیگر مراسم خوبی را برگزار کنند و هدف اصلی همه کار برای امام حسین(علیه‌السلام) باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 30573

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/30573/هیئات-مذهبی-متولی-برگزاری-تجمع-عاشوراییان-هستند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir