هیئات مذهبی زمینه آشنایی جوانان با پیام غدیر را فراهم كنند

29 شهريور 1395 ساعت 12:40

مسئول تشکلات دینی اداره تبلیغات اسلامی آباده گفت: هیئات مذهبی باید زمینه مناسب جهت تبیین و انتقال پیام الهی واقعه مهم و اساسی غدیر به نسل جوان و نوجوان را فراهم كنند.


بهادر آرین مهر، مسئول تشکلات دینی اداره تبلیغات اسلامی آباده ۲۸ شهریور در جمع مسئولان هیئت مذهبی این شهرستان دهه ولایت و امامت را مهم‌ترین واقعه تاریخی در حیات اسلام برشمرد و افزود: هیئات مذهبی باید زمینه مناسب جهت آشنایی مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان را با اهمیت غدیر و ابلاغ رسالت آن فراهم كرده و اهمیت این روزها و اعیاد مهم اسلامی را تبیین و تشریح كنند.

وی اظهار كرد: ایام غدیریه مورد توجه محبان اهل بیت(ع) قرار گرفته است چرا که بستر بسیار مناسبی جهت بیان استدلال‌های مذهب حقه جعفری است.

آرین‌مهر، حوادث و وقایع مهمی مانند نزول آیات و روایات غدیر، مباهله، بخشش انگشتر در رکوع، نزول سوره هل اتی، ابلاغ سوره برائت، فتح خیبر، بخشش فدک، نزول آیه اولی الامر و آیه ابلاغ، میلاد امام کاظم(ع) و امام هادی(ع) را بخشی از حوادث مهم تاریخی ایام غدیریه بر شمرد و ابراز امید واری کرد كه با اهتمام ویژه مسئولان هیئات مذهبی شاهد رشد معلومات مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان در حوزه غدیرشناسی باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 30604

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/30604/هیئات-مذهبی-زمینه-آشنایی-جوانان-پیام-غدیر-فراهم-كنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir