دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم معرّف زنجان و زنجانیان است

خبرگزاری مهر , 4 مهر 1395 ساعت 16:03

استاندار زنجان گفت: دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم معرّف زنجان و زنجانیان است.


اسدالله درویش امیری در جلسه هماهنگی برپایی باشکوه مراسم دهه محرم اظهار داشت: در راستای کمک به برگزاری هرچه بهتر این مراسم چهار کمیته رسانه ای، امنیتی، اجرایی و محتوایی به هیئات مذهبی کمک خواهند کرد.

استاندار زنجان برپایی دسته های عزاداری دو هیئت بزرگ حسینیه و زینبیه اعظم زنجان در هشتم و دهم ماه محرم را یکی از شناسنامه های مهم استان دانست و اظهار داشت: در راستای کمک به برگزاری هرچه بهتر این مراسم چهار کمیته رسانه ای، امنیتی، اجرایی و محتوایی به هیئات مذهبی کمک خواهند کرد.
 درویش امیری بر حساسیت های پخش زنده این مراسمات باشکوه از شبکه های مختلف داخلی و خارجی اشاره نمود و گفت: پخش مراسم عزاداری این هیئات بصورت ملی و فرامرزی، ضرورت دقت و نظارت لازم بر اجرای صحیح برنامه ها را بیشتر نموده است.

وی افزود: اگر کنترل ها و نظارت لازم انجام نپذیرد با کوچکترین خطا و لغزشی، تاثیر و دستاورد عظیم این حرکت بصورت منفی منعکس می شود و ما نباید اجازه دهیم چهره اسلام ناب خدشه دار شود.
درویش امیری  برپایی دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم را معرّف زنجان و زنجانیان دانست و گفت: باید حساسیت محتوای برنامه های اجرا شده در این مراسمات نیز مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان برگزاری مراسم باشکوه تاسوعا و عاشورای حسینی در زنجان را دارای ابعاد بین المللی و یکی از افتخارات بزرگ زنجانیان عنوان نمود و اظهار داشت: همه دستگاههای خدمات رسان، اجرایی، امنیتی و انتظامی باید در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم همکاری های لازم را داشته باشند.

حمید رضا شهبازی برپایی دسته های عزاداری  حسینیه و زینبیه اعظم زنجان را حرکتی مردمی دانست و خاطرنشان کرد: بدلیل بازتاب گسترده بین المللی این مراسم بصورت زنده و از طریق شبکه های مختلف داخلی و خارجی، کمیته های رسانه ای، امنیتی، اجرایی و محتوایی این مراسم باید دقت و تلاش مضاعفی در انعکاس شکوه و عظمت این دو دسته عزاداری داشته باشند.


کد مطلب: 30646

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/30646/دسته-های-عزاداری-حسینیه-زینبیه-اعظم-معر-ف-زنجان-زنجانیان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir