«بصیرت افزایی» نیاز امروز هیات هاست

عقیق , 22 آبان 1395 ساعت 11:36

حاج رضا بکایی: امروز نیاز داریم که به عزیزان هیاتی «بصیرت افزایی» و «وظیفه شناسی» را یادآوری کنیم. برخی نکته هایی که رهبر انقلاب بیان کرده اند، بسیار راهگشاست و اگر به درستی در هیات ها اجرا شود، بسیاری از معضلات از بین خواهد رفت.


حاج رضا بکایی، ذاکر اهل بیت و دبیر شورای معارف صدا و سیما با حضور در نمایشگاه مطبوعات، مهمان غرفه عقیق شد و ضمن تقدیر از فعالیت های این مجموعه رسانه ای، گفت:«عقیق یک اقدام رسانه ای مناسب بود که توانست در فضای مجازی، حوزه مذهبی را تقویت کند. امروز که خدا را شکر عقیق به جایگاه مناسبی در فضای مجازی رسیده و مخاطب خوبی پیدا کرده، خوب است که به شکل جدی تر در حوزه محتوایی و معارف اهل بیت وارد شوید. این موضوع تاکید رهبر انقلاب است.

بکایی افزود :  امروز نیاز داریم که به عزیزان هیاتی «بصیرت افزایی» و «وظیفه شناسی» را یادآوری کنیم. برخی نکته هایی که رهبر انقلاب بیان کرده اند، بسیار راهگشاست و اگر به درستی در هیات ها اجرا شود، بسیاری از معضلات از بین خواهد رفت. «احیای امر ولایت» موضوع بسیار مهمی است که سفارش ائمه معصومین است و باید در هیات ها به شکل جدی اجرا شود تا محافل ما صرفا بر پایه «احساس» برپا نشود و «عقلانیت و معارف» نیز جدی گرفته شود. عقیق در این زمینه می تواند بسیار فعال و موثر باشد، چون جایگاه بسیار مهمی دارید و لازم است که از این جایگاه در مسیر بیان معارف اهل بیت بهره ببرید. »

انتهای پیام/


کد مطلب: 30979

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/30979/بصیرت-افزایی-نیاز-امروز-هیات-هاست

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir