تقویت هیئات مذهبی دانش آموزی از برنامه های ویژه تشکلهای دینی همدان است

شبستان , 5 دی 1395 ساعت 15:31

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: توسعه و تقویت هیئات مذهبی دانش آموزی از برنامه های ویژه تشکلهای دینی شهرستان است.


حجت‌الاسلام جواد حیدری راد ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: توسعه و تقویت هیئات مذهبی دانش آموزی از برنامه های ویژه تشکلهای دینی است.
 
حجت‌الاسلام جواد حیدری راد افزود: با توجه به ضرورت اهتمام دانش آموزان به تحصیل علم و دانش بهمراه لزوم تقویت و توجه به اعتقادات و شعائر مذهبی که موجبات سلامت آن علم و دانش را فراهم می آورد، برنامه ریزی و هدایت این نیاز معنوی در میان دانش آموزان لازم به نظر می رسد .
 
وی اظهار داشت: از آنجائی که دوران دانش آموزی خصوصاً دوران دبیرستان (تحصیلات متوسطه) زمان شکل گیری اعتقادی و شخصیتی هر فردی است، سوق دادن این قشر عظیم و ارزشمند که سرمایه های هر کشوری در راستای آینده سازی بهینه آن سرزمین است، به سمت وسوی احیاء شعائر مذهبی و مؤانست با مجالس مذهبی از اهمیت ویژه ای در جهت سالم سازی اعتقادی آیندگان برخوردار است.
 
وی افزود:جلوگیری از افزایش روزافزون ابتذال در میان نسل جوان با توجه به تهاجمات فرهنگی موجود در جامعه-ارتقاء سطح آگاهی و معارف الهی دانش آموزان و آشنایی هرچه بیشتر آنان با کتاب خدا و عترت نبی(ص)-اهتمام در نشر و گسترش فرهنگ غنی و پویای اسلامی و آماده سازی جوانان جهت مشارکت در توسعه فرهنگ دینی و مقابله با تهاجمات فرهنگی-بزرگداشت مناسبتهای مذهبی و ملی توسط جوانان و نوجوانان و ایجاد انس و الفت میان آنان و مراسم مذهبی از اهداف تشکیل هیئات مذهبی دانش آموزی است.


انتهای پیام/


کد مطلب: 31174

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/31174/تقویت-هیئات-مذهبی-دانش-آموزی-برنامه-های-ویژه-تشکلهای-دینی-همدان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir