ضرورت تقویت ارتباط بین مداحان و شاعران با هیئات

ایکنا , 12 دی 1395 ساعت 8:44

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد: یکی از رسالت‌های تشکیل کانون مداحان و شعرای آیینی و شورای هیات مذهبی تقویت ارتباط بین مداحان و شاعران با هیات است.


حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل  تبلیغات اسلامی استان یزد صبح دیروز در جلسه برگزاری انتخابات هیئت‌ رئیسه کانون مداحان و شعرای آیینی استان که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت حماسه عظیم و مردمی ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی درس بزرگی برای آیندگان این کشور است.
 
وی افزود: آیندگان با رجوع به جریانات فتنه ۸۸ خواهند دریافت که همیشه باید نسبت به فتنه و فتنه گرانی که در داخل و خارج کشور حضور دارند بیدار و هوشیار باشند.
حسینی کوهستانی گفت: مداحان و شاعران باید به حماسه ۹ دی توجه ویژه داشته باشند چرا که این حماسه پس از توهین فتنه گران به عاشورا و امام حسین (ع) رقم خورد.
 
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در سخنرانی های مختلف خود و در حساس‌ترین لحظه‌ها به بحث فتنه گفت: این توجه معظم له نشان می‌دهد که نخبگان و عموم جامعه باید نسبت به این موضوع حساس باشند.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال فراموش شدن جریانات فتنه ۸۸ در سطح جامعه هستند گفت: کسانی که این تفکر را دنبال می کننند دنباله رو زمینه سازان فتنه در کشور هستند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعضای جدید کانون مداحان و شعرای آیینی در شهرستان‌ها و مرکز استان خواست تا با مطالعه اهداف این کانون و شرح وظایف خود نسبت به مسئولیت خود آگاهی لازم را کسب کنند.
 
وی با اشاره به ارتباط بین شعرا و مداحان با هیات اضافه کرد: یکی از رسالت‌های تشکیل کانون مداحان و شعرای آیینی و شورای هیات مذهبی تقویت ارتباط بین مداحان و شاعران با هیات است.
حسینی کوهستانی تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از طرح‌های بدیع و نو که زمینه ساز تاثیرگذاری بالا در مداحان و شاعران و به طبع آن در بین هیات باشد استقبال می‌کند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 31199

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/31199/ضرورت-تقویت-ارتباط-بین-مداحان-شاعران-هیئات

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir