تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۵۲
۰
کد مطلب : ۳۱۹۴

مجموعه ‌داستان مذهبی «نگاهی به سرخی آتش» منتشر مي‌شود

مجموعه ‌داستان مذهبی «نگاهی به سرخی آتش» منتشر مي‌شود
به گزارش خيمه، نويسنده اين کتاب گفت: «اين كتاب كه برای گروه سنی نوجوان تنظيم شده است، به زهير يكی از ياران امام حسين(ع) در كربلا اختصاص دارد.»

زهرا زواريان افزود: «زهير در حركت امام به كربلا به ‌گونه‌ای با امام همراه بود، البته او در مكان‌هايی اطراق می‌كرد كه با امام (ع) روبه‌رو نشود كه بخواهد به ياری ايشان برود، ولی ....»

اين كتاب از سوی كانون پروش فكری كودكان و نوجوانان و به‌ عنوان يكی از كتاب‌های مجموعه «14 ستاره» كه به زندگانی چهارده معصوم(ع) می‌پردازد، تا دو ماه آينده روانه بازار نشر خواهد شد.

 از اين نويسنده، کتاب «كودكی مثل پاره ماه بود» نيز در دست چاپ است كه به دوران كودكی امام زمان(عج) می‌پردازد، در اين كتاب به‌ ويژگی‌ها و شخصيت خاص امامت در كودكی حضرت مهدی(ع) و معجزات ايشان در دوران كودكی اشاره شده است.

«كودكی مثل پاره ماه بود» نيز از ديگر نوشته‌های اين نويسنده است كه از سوی انتشارات تربيت در 60 صفحه، ويژه نوجوانان به‌‌زودی روانه بازار نشر می‌شود.

«بهشت را زينت كنيد» عنوان كتاب ديگری از زواريان است كه به ماجرای رانده شدن «فطروس» يكی از ملائكه خداوند از بهشت و شفاعت وی توسط پيامبر اكرم(ص) در روز ولادت امام حسين(ع) اشاره دارد.

اين اثر جذاب را كه رويكرد و نگاه تازه‌ای به دين در ذهن نوجوانان شكل می‌دهد، انتشارات «تربيت» در نوبت چاپ دارد و تا دو ماه آينده وارد بازار كتاب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما