مدير عامل موسسه دعبل خزاعي:

آسیب شناسی مداحی ضروری است

17 آذر 1386 ساعت 14:35

مدیر عامل موسسه دعبل خزاعی در گردهمایی مداحان و شاعران اهل بيت(ع)استان كرمان گفت: آسيب شناسي مداحي و شعر در جهت خدمت به قشر مداحان و شعراء امري ضروري است.


به گزارش خیمه، اولين گردهمايي مداحان و شاعران اهل بيت(ع) با حضور مداحان وشعراء اهل بيت(ع) از سراسر استان كرمان در محل سالن شهيد آويني اداره كل تبليغات اسلامي كرمان برگزار گرديد.

در اين مراسم كه با مداحي تني چند از مداحان آل بيت همراه بود، مسعود جاور، مدير عامل موسسه دعبل خزاعي هدف از تاسيس اين موسسه را جمع آوري بانك اطلاعات آثار تاليف شده در حوزه مداحي و شعر دانست و افزود:از آنجا كه از كشور ما با نام اهل بيت و قرآن ياد مي شود شناسايي آثار اين حوزه و آسيب شناسي مداحي و شعر در جهت خدمت به قشر مداحان و شعراء امري ضروري است.

وي خاطر نشان ساخت: در بانك اطلاعات اين موسسه 200 مقوله مربوط به هر مداح جمع آوري شده كه با بهره گيري از اين سامانه اطلاعاتي توافق نامه هاي لازم با سازمان تامين اجتماعي جهت بيمه مداحان صورت گرفته است.

مدير عامل موسسه دعبل خزاعي گفت:استان كرمان به عنوان هجدهمين استان وارد شبكه بيمه شدگان تامين اجتماعي شده و تعداد 100 نفر از مداحان تا كنون تحت پوشش اين بيمه قرار گرفته اند.


کد مطلب: 324

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/324/آسیب-شناسی-مداحی-ضروری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir