مداحان شهر ری پای درس اساتید ستایشگری

13 دی 1396 ساعت 14:38

در نخستین نشست تخصصی مداحان اهل بیت(ع) در شهرستان ری، موضوعات مقتل فاطمی، شیوه‌های روضه خوانی، تاریخ و بصیرت فاطمی و اخلاق و آداب مداحی ارائه شد.


نشست های تخصصی مداحان اهل بیت(ع) در طلیعه ایام فاطمیه (س) و معرفی دوره‌های علمی تخصصی آموزش مداحی ذاکرین منطقه شهر ری با حضور اساتید و کارشناسان نخبه کشوری در حوزه‌های مقتل فاطمی، شیوه‌های روضه خوانی، تاریخ و بصیرت فاطمی و اخلاق و آداب مداحی دوشنبه یازدهم دی ماه 96 در منطقه شهرری، میدان نماز، فرهنگسرای ولاء، سالن همایش حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.



در این مراسم که با تلاوت حمید یاقوتی آغاز شد، محمد ابوالقاسمی پیرغلام اباعبدالله(ع) و مشاور سابق فرماندار شهرستان ری در امور هیئات مذهبی و مداحان ضمن خیر مقدم، گزارشی از برنامه‌های این نشست ارائه کرد.
حجت الاسلام جعفر واضحی آشتیانی استاد حوزه و مدرس مقتل‌خوانی در این مراسم به موضوعات با محوریت مقتل فاطمی پرداخت. همچنین حشمت‌اله قنبری استاد دانشگاه و کارشناس مسائل مذهبی و تاریخی مطالبی را در خصوص تاریخ و بصیرت فاطمی ارائه کرد.



در پایان نیز حاج غلامرضا سازگار شاعر پیشکسوت اهل بیت(ع) و رئیس هیات مدیره خانه مداحان دقایقی را به ارائه مطالب مربوط به اخلاق و آداب مداحی و ذکر روضه پرداخت.
جلسه دوم این نشست‌ تخصصی در روز شنبه 18 دی‌ماه در همین مکان برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 32480

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/32480/مداحان-شهر-ری-پای-درس-اساتید-ستایشگری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir