اهدای تابلوی زیارت عاشورا توسط زندانیان به موزه شاهچراغ (ع)

11 بهمن 1396 ساعت 12:04

تابلوی معرق و مشبک زیارت عاشورا توسط زندانیان فارس ساخته و به موزه آستان حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی الکاظم شاهچراغ (ع) اهدا شد.


مدیر کل زندان‌های استان فارس در آیین اهدای تابلوی زیارت عاشورا که با ترکیبی از هنر معرق و مشبک توسط زندانیان زندان مرکزی شیراز ساخته و در حضور تولیت آستان حضرت شاهچراغ (ع) به موزه این آستان مقدس اهدا شد، گفت: این تابلو با استفاده از چوب درختان عناب، نارنج، راش، افرا و گردو توسط چهار نفر از زندانیان در زندان مرکزی شیراز در مدت دو ماه ساخته و با حضور مدیر کل زندان‌های فارس به موزه آستان مقدس احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) اهدا شد.
سید حشمت‌اله حیات‌الغیب افزود: در حال حاضر در بیشتر زندان‌های فارس، مهارت‌های حرفه‌آموزی و فنی و حرفه‌ای پیگیری می‌شود و برای تعداد زیادی از زندانیان بستر مناسب اشتغال و آموزش ایجاد شده است.
وی با اشاره به تعامل مطلوب مجموعه زندان‌ها با مرکز فنی و حرفه‌ای استان گفت: زندانیان در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای شرکت و مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند و پس از تحمل حبس و بازگشت این افراد به جامعه، از طریق مرکز مراقبت بعد از خروج به آنان تسهیلات اشتغال‌زایی اعطا می‌شود.


کد مطلب: 32544

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/32544/اهدای-تابلوی-زیارت-عاشورا-توسط-زندانیان-موزه-شاهچراغ-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir