خدمت به اهل بیت افتخار هیئت های مذهبی است

15 آذر 1386 ساعت 21:33

مسئول هيئت مذهبي صاحب الزمان(عج) شهرستان بوانات فارس در اداره تبليغات اسلامي با رئيس اين اداره ديدار و گفتگو کرد.


به گزارش خیمه، مسئول هيئت مذهبي صاحب الزمان(عج) شهرستان بوانات فارس در اداره تبليغات اسلامي با رئيس اين اداره ديدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سيد نعمت الله حسيني نژاد، رئيس تبليغات اسلامي شهرستان بوانات فارس در این دیدار با اشاره به نزديک شدن به ايام محرم الحرام گفت: يکي از افتخارات هيات مذهبي اين است که خادم و نوکر اهل بيت (ع) هستند و هيچ توفيقي بالاتر از اين نيست که انسان نوکر اهل بيت عصمت و طهارت خصوصا امام حسين (ع) باشد.

سيد غلامحسين حسيني، مسئول صاحب الزمان(عج) نیز در اين ديدار با ارائه گزارشي از فعاليتهاي اين هيئت گفت: هيئت مذهبي صاحب الزمان (عج) شهرستان بوانات فارس سابقه تاسيس آن به سي سال قبل برمي گردد که هرساله با فرا رسيدن ايام مواليد و شهادت اهل بيت (ع) و همچنين ائمه اطهار و عاشقان اين خاندان با برپايي مراسم جشن و سرور و راه اندازي دسته جات عزاداري و سينه زني ارادت خود را نسبت به فرهنگ غني اسلام و اهل بيت (ع) به نمايش مي گذارند.

مسئول هيئت عزاداري صاحب الزمان (عج) از رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بوانات فارس خواست که نسبت به مساعدت مالي و معنوي اين هيئت نهايت تلاش خود را داشته باشند.


کد مطلب: 326

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/326/خدمت-اهل-بیت-افتخار-هیئت-های-مذهبی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir