۳۰ مداح و شاعر آیینی سیستان و بلوچستان به دیدار رهبری می‌روند

9 اسفند 1396 ساعت 10:36

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ مداح و شاعر آیینی این استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام می‌شوند.


زارعی کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ مداح و شاعر آیینی این استان در آستانه فرارسیدن میلاد همسر ولایت حضرت زهرا (س) برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام می‌شوند.
علی زارعی افزود:  بر اساس سهمیه تخصیصی از سوی مرکز، مداحان و شاعران آیینی استان‌های مختلف کشور در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند و بیانات ارزشمند و سخنان گهر بار ایشان را سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود قرار خواهند داد.
وی افزود: حوزه مداحی به دلیل اینکه مخاطبان گسترده‌ای دارد مورد توجه جبهه معارض نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا از طریق تزریق خرافات و موهومات این بستر ارزشمند را به تهدید مبدل سازند.
وی تصریح کرد: مداحان اهل بیت (ع) باید مراقب فعالیت‌های خود باشند و به موضوع مداحی مسلط شوند تا مورد سوء استفاده دشمنان ایران اسلامی قرار نگیرند.
کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس بند ۱۶ اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی، اداره تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی برای ساماندهی تشکل‌های دینی، مداحان و شعرای آیینی اقدام به طراحی و تولید بانک اطلاعات تشکل‌های دینی کرده است.
وی افزود: این سامانه یک نرم افزار بسیار به روز و کارآمد است که با دسترسی آسان به تمام اطلاعات جمع آوری شده، اطلاعات تشکل‌های دینی و انجمن‌های اسلامی استان را به تفکیک دسته بندی می‌کند.


کد مطلب: 32624

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/32624/۳۰-مداح-شاعر-آیینی-سیستان-بلوچستان-دیدار-رهبری-می-روند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir