شب شعر فاطمی در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد

15 اسفند 1396 ساعت 14:09

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیه "شب شعر فاطمی" در سال همایش های حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.


مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به برگزاری" شب شعر فاطمی" در حسینیه اعظم زنجان گفت: از جمله مهمانان ویژه این برنامه حاج غلامرضا عینی فرد و حاج ولی الله کلامی خواهد بود.
مجتبی شهامی با اشاره به اینکه در این مراسم از آلبوم صوتی  12 شاعر آیینی با عنوان "راز رضوان" رونمایی می شود، افزود:این اشعار در مدح حضرت زهرا سلام الله علیه که برای هر قطعه از این شعرها  موسیقی مختص به خودش ساخته شده است.
وی اظهار داشت: هادی وحیدی،علی حنیفه، سعید توکلی، مصدق آقاجانلو  و 8 شاعر دیگر از جمله شاعران آیینی این مراسم هستند.
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: در راستای تعمیق و ترویج شعر آیینی،کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان و  حمایت از شاعران آیینی زنجان؛ در این مراسم دفتر ادبیات حسینیه اعظم زنجان آغاز به کار  خواهد کرد.
مجتبی شهامی از همه علاقمندان و عاشقان اهل بیت دعوت کرد که سه شنبه 15 اسفندماه ساعت 19 با حضور گرم و صمیمی خود  در سالن #همایش های این مسجد قوت قلبی برای شاعران جوان و حمایت از شعرهای آیینی باشند.
دبیر همایش شب شعر فاطمی هم در ادامه با توجه به اهمیت شعر آیینی و لزوم توجه به این حوزه از دیدگاه رهبر انقلاب،گفت: در همین راستا برگزاری دوره ها و سمینار با حضور اساتید استانی و کشوری برای نوجوانان و جوانان ، حمایت از شاعران زنجانی برای چاپ کتاب،کشف استعدادها و  ایجاد بستری برای پرورش شاعران آیینی از جمله برنامه های دفتر ادبیات حسینیه اعظم زنجان است.
سید کریم حری با اشاره به اینکه در این مراسم از شاعر اخلاق مدار "حاج اکبر غفاری" قدردانی خواهد شد، افزود:وی  نزدیک به ربع قرن است که شعر می گویند و دارای 4 کتاب شعر آیینی هستند و جزو شاعران پیشکسوت و اخلاق مدار به شمار می آیند.
وی اظهار داشت: در پایان برنامه شاعران آیینی هم شعرخوانی خواهند کرد.


کد مطلب: 32662

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/32662/شب-شعر-فاطمی-حسینیه-اعظم-زنجان-برگزار-خواهد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir