شب شعر یادهای زلال بهانه ای برای یاد کردن از شاعران آئینی است

22 اسفند 1396 ساعت 11:15

خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت:بسیاری از شاعران شعر ناب آیینی که با اندیشه پاک در این عرصه فعالیت کردند امروز از میان ما رفته اند و این شب شعرها بهانه‌ای برای یاد کردن آنها است.


سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه سومین شب شعر و خاطره یادهای زلال درجمع خبرنگاران گفت:بعد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی شعر آیینی بودیم و بسیاری از شاعرانی که با اندیشه پاک و زلال در عرصه شعر های ناب آیینی فعالیت می کردند متاسفانه امروز از میان ما رفته اند و جای آن ها خالی است.
 
وی افزود: به ابتکار استاد غزوه همه‌ ساله خانواده این اساتید بزرگوار چند روزی مهمان علی بن موسی الرضا( علیه السلام) در مشهد مقدس هستند و فرصتی است که خانواده های آنها که عمدتاً اهل اندیشه و هنر هستند در این برنامه‌ها شعرخوانی کنند و از اساتید شعر آیینی به این بهانه یاد شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امشب سومین شب شعر خاطره از یادهای زلال بود گفت :من امشب حامل سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانواده های این شاعران بودم تا از  ۲۴نفر از خانواده این شعرا و اساتید تقدیر کنم.


کد مطلب: 32686

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/32686/شب-شعر-یادهای-زلال-بهانه-یاد-کردن-شاعران-آئینی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir