بصیرت‌‌افزایی و ترویج فرهنگ حسینی مهمترین رسالت‌ مداحان است

26 اسفند 1396 ساعت 9:39

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مداحان ثروت معنوی کشور به شمار می‌روند که بصیرت، حسینی و انقلابی بودن از ویژگی‌های بارز آن‌هاست.


حجت‌الاسلام نجات فیاضی در دیدار با مداح اهل بیت(ع) محمدباقر منصوری در اردبیل اظهار داشت: هنرنمایی این مداح اهل بیت(ع) در دیدار با مقام معظم رهبری قابل تحسین است و افتخاری بزرگ برای اردبیل به شمار می‌رود.
وی هنرنمایی مداح اهل بیت(ع) در دیدار با مقام معظم رهبری را تجلی از غیرت و تأسی فرهنگ حسینی این دیار دانست و تصریح کرد:‌ مردم دارالارشاد اردبیل در عشق و ارادت به هل بیت(ع) و ائمه اطهار زبانزد هستند و چنین مداحانی می‌توانند این عشق و ارادت را دوچندان کرده و جلوه آن را به نمایش بگذارند.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر بصیرت‌افزایی در مداحی‌ها بیان کرد:‌ نقش بصیرت در مداحی‌ها بسیار مهم و خطیر بوده که انتظار می‌رود مداحان اهل بیت عصمت و طهارت استان به این مهم توجه جدی داشته و در مداحی‌های خود نسبت به روشنگری و بصیرت‌افزایی اهتمام داشته باشند.
فیاضی با اشاره به اینکه مداحان ما امروزه بابصیرت، حسینی و انقلابی هستند، افزود:‌ این از مهمترین شاخصه‌های در مداحی بوده که مداحان ما از این شاخصه‌ها برخوردار هستند و باید تلاش کنند با تجهیز به این ویژگی‌ها زمینه‌ساز تروج و اشاعه این روحیه در سطح جامعه باشند.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مداحان را ثروت معنوی برای جامعه برشمرد و گفت: مداحان در ترویج فرهنگ حسینی و ایثار نقش خطیر و بسزایی دارند و می‌توانند با هنرنمایی خود زمینه‌ساز افزایش عشق و ارادت مردم به اهل بیت(ع) شوند.


کد مطلب: 32693

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/32693/بصیرت-افزایی-ترویج-فرهنگ-حسینی-مهمترین-رسالت-مداحان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir