دشمن هم در کمین فعالان عرصه ستایشگری است

19 فروردين 1397 ساعت 15:51

جوانان بسیاری از مداحان و محافل مذهبی استقبال می کنند، طبیعتا دشمن هم در کمین فعالان عرصه ستایشگری است و به دنبال فرصت هستند تا ضربه ای به دستگاه اباعبدالله علیه السلام و بدنه انقلاب بزنند.


مهدی خادم آذریان نماینده بنیاد دعبل درحاشیه همایش فعالان عرصه ستایشگری به نکاتی اشاره کرد که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید؛
-رهبری در خصوص مداحان فرمایشات بسیاری دارند، اگر بتوانیم منویات ایشان را در این حوزه عملیاتی کنیم، می توانیم به راحتی مقابل انحرافات بایستیم.
-با اینکه سازمان بسیج مداحان مجموعه ای تازه تأسیس است و از آغاز فعالیتش تنها چندسال می گذرد، اما بسیار موفق عمل کرده است که من نظم در برنامه ها و البته تقدس اهداف این مجموعه را از دلایل اصلی این موفقیت می دانم.
-تشکلات ستایشگری موازی در حال فعالیت هستند، این مجموعه ها باید به یک وحدت عمل برسند، باید گردهم جمع شوند و بایکدیگر تفاهم کنند تا در مسیری معین و با هدفی مشخص حرکت کنند و هر مجموعه قسمتی از کار را عهده دار شود؛ در اینصورت نتیجه ای که از کار می گیریم بسیار بهتر و مطلوب‌تر است.
-جوانان بسیاری از مداحان و محافل مذهبی استقبال می کنند، طبیعتا دشمن هم در کمین فعالان عرصه ستایشگری است و به دنبال فرصت هستند تا ضربه ای به دستگاه اباعبدالله علیه السلام و بدنه انقلاب بزنند.
-وی با بیان اینکه رهبر انقلاب تأکید بسیاری بر مراقبت از ورود آسیب به قشر مداح داشته اند، افزود: رهبری در خصوص مداحان فرمایشات بسیاری دارند، اگر بتوانیم منویات ایشان را در این حوزه عملیاتی کنیم، می توانیم به راحتی مقابل انحرافات بایستیم.


کد مطلب: 32732

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/32732/دشمن-هم-کمین-فعالان-عرصه-ستایشگری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir