میزبانی مردم عراق از زائران اربعین باید پابرجا بماند

8 خرداد 1397 ساعت 13:58

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات در امور اربعین با اشاره به لزوم ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین، گفت: ما سعی داریم میزبانی مردم عراق از زائران امام حسین(ع) را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.


جمشید گودرزی قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین با اشاره به اهمیت تسهیل‌کردن برنامه‌های اربعین حسینی اظهار داشت: ما به دنبال اقدامات اجرایی در اربعین حسینی نیستیم بلکه به منظور بهبود خدمت‌رسانی، برنامه‌ریزی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه محور برنامه‌های اربعین توسط مردم عراق اجرایی می‌شود، افزود: نتیجه هماهنگی‌های ما در کمیته مشارکت‌های مردمی، ارائه خدمات بیشتر به زائران اربعین حسینی است. علاوه بر این ما سعی داریم میزبانی مردم عراق از زائران امام حسین(ع) را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.
گودرزی با اشاره به اینکه محور برنامه‌های اربعین باید مردم عراق باشند، خاطر نشان کرد: پس از سرنگونی صدام مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی به صورت پررنگ‌تری برگزار می‌شود که هر ساله مردم عراق با جان و دل به زائران حسینی خدمت می‌کنند که از این میزبانی باید قدردانی کرده و به نقش آن در توسعه حماسه اربعین توجه داشت.
 امسال هشتم آبان‌ماه هم‌زمان با اربعین حسینی است که مرزهای کشورمان از حدود یک ماه قبل از آن برای زائران حسینی باز می‌شود. 


کد مطلب: 32987

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/32987/میزبانی-مردم-عراق-زائران-اربعین-باید-پابرجا-بماند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir