کتاب «اهل بيت(ع) در آيينه قرآن و روايات» منتشر شد

30 مهر 1387 ساعت 16:32

کتاب «اهل بيت(ع) در آيينه قرآن و روايات»، نوشته احمد سالاريه، توسط انتشارات الهادی منتشر شد.


به گزارش خيمه، كتاب حاضر دارای دو بخش است. بخش اول: «اهل بيت(ع) در آيينه قرآن(سوره مباركه حمد)» و بخش دوم: «اهل بيت(ع) در آيينه روايات» نام دارد.

در مقدمه كتاب آمده است: قرآن كلام خداست؛ معجزه‌ای است كه تمامش از آغاز تا انجام از باء بسم‌الله تا سين والناس، حرف به حرف و كلمه به كلمه توسط جبرئيل امين بر پيامبر اكرم(ص) نازل شده، بر دل پاكش نقش بسته، از دو لب مباركش جاری شده و امروزه از پس چهارده قرن، ما آن را همان‌طور در برداريم كه به زمان گيرنده وحی، ياران گراميش دريافت داشته‌اند.

قرآن كريم هدايت است از گمراهی، بينايی است از كوری، نگهدار از لغزش‌هاست، نور است در تاريكی، روشنی است در حوادث، نگهدار از هلاكت است، رهنمای گمراهی و بيان كننده هر فتنه. قرآن انسان را از دنيا به آخرت می‌رساند. ظاهر قرآن زيبا و باطن آن پرژرفاست.

قرآن اساس جامعه اسلامی است؛ پايه‌گذار تمدن اسلامی و منبع اولادی تشريع و فقه و منشأ تفكرات و تدبرات مذهبی است؛ قرآن كتاب مقدس مسلمان‌هاست و در همه جای دنيا حضور دارد و هر روز آيه‌ای چند از آن بر زبان ‌آورده می‌شود، اصول دين، موازين اخلاقی، روابط اجتماعی، سياسی، قضايی و اقتصادی، احوال شخصی و حتی انديشه و گفت‌وگو و رويای يك فرد مسلمان، همه چيز زندگيش، متكی به اين كتاب و تحت تأثير تعليم آن است و از آن سرچشمه می‌گيرد.

این کتاب در 126 صفحه با بهای 10 هزار ريال، 28 مهرماه سال جاری روانه بازار نشر شده است.


کد مطلب: 3304

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/3304/کتاب-اهل-بيت-ع-آيينه-قرآن-روايات-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir