پذیرش روزانه 4 هزار نفر در مرکز پزشکی حرم امام حسین(ع)

فارس , 19 تير 1397 ساعت 11:23

مرکز پزشکی حرم امام حسین(ع) روزانه بیش از چهار هزار نفر را پذیرش می‌‌کند و به دلیل افزایش تعداد زائران در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تعداد مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی در این روزها به هشت هزار نفر افزایش می‌یابد.


مرکز پزشکی حرم امام حسین (ع) طی شبانه روز هزاران فرد مبتلا به بیماری‌های مختلف را پذیرش می‌کند و به آنها خدمات درمانی رایگان ارائه‌ می‌دهد.

به گفته احمد جلیل شمخی مدیر مرکز پزشکی حرم امام حسین(ع)، این مرکز روزانه بیش از چهار هزار نفر را پذیرش می‌‌کند و به دلیل افزایش تعداد زائران در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تعداد مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی در این روزها به هشت هزار نفر افزایش می‌یابد و از جمله اقدامات دیگر این مرکز ارائه داروهای تجویز شده برای بیماران زائر به صورت رایگان است.

همچنین در این مرکز پزشکی، در صورتی که موارد اورژانسی وجود داشته باشد، با کادرهای مستقر خود بیماران را به بیمارستان سفیر امام حسین(ع) که در نزدیکی صحن امام حسین(ع) واقع شده است، انتقال می‌دهد تا اقدامات لازم برای درمان این بیماران صورت بگیرد.

علاوه بر این، تمامی داروها و درمان‌های لازم و ضروری به نیروهای بسیج مردمی و نیروهای امنیتی که در جبهه‌ها مستقر هستند؛ از زمان صدور فتوای جهاد کفایی ارائه می‌شود.

این مرکز همچنین خدماتی را برای درمان آوارگان جنگ با داعش در شهر کربلا ارائه داده و داروهای معمول و همچنین داروهای مربوط به بیماری‌های مزمن را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
 


کد مطلب: 33155

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/33155/پذیرش-روزانه-4-هزار-نفر-مرکز-پزشکی-حرم-امام-حسین-ع

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir